Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Op 22 februari 2025 bezoekt Belgiumdigital enkele iconische locaties in Gent. Meer informatie HIER!
Wil jij ook de werking van Belgiumdigital ondersteunen? Verleng of start dan je vzw-lidmaatschap en geniet van voordelen bij activiteiten en kortingen bij onze partners.
Deze en de vorige geposte foto zijn tot stand gekomen na het zien van de strobist dvd (belichting)van David Hobby. ik heb een paar tips in de praktijk gezet. Uw mening graag.
Wederom een mooi plaatje van een mooie meid. Licht ziet er netjes uit. Bewerking is net als de andere een tikkie aan de softe kant maar zeker niet verkeerd om naar te kijken.
Voor wat mijn mening waard is:
Belichting en compo lijken me prima, alleen de achtergrond had lichter of donkerder gemogen, of misschien zelfs een andere kleur, om zodoende het contrast met haar blouse iets groter te maken. Nu 'verdwijnt' ze wat in de achtergrond IMO.
Kon ik ze maar zo mooi vastleggen...
Ik heb een fotografisch geheugen... alleen het afdrukken geeft soms problemen.
Jazeg en ik maar denken dat het echt niets was deze..........Ja het is een mooie meid hé, maar wat wil je........het is mijn dochter.
Mooi belicht hoor. Knap portret
En je hebt wel een mooi model in huis rondlopen, wel handig.... (en als Madmax je vraagt om ze te wisselen met Annie... Niet doen hé )
Comment