Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Een 'Rembrantje'

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • #16
    Re: Een 'Rembrantje'

    Vooral de omzetting is heel mooi (een klein beetje van de knie wegknippen). Dan krijg je
    iemand die nog illusies heeft in dit leven. Iemand die nog in dromen gelooft. (Of iemand
    die dit niet doet maar over genoeg overtuigingstalent heeft om het te doen geloven.) En
    dat, dat is heel mooi, ook al heeft het weinig met Rembrants claire-obscur vandoen...

    Comment


    • #17
      Re: Een 'Rembrantje'

      Oorspronkelijk geplaatst door doudeke Bekijk bericht
      Vooral de omzetting is heel mooi (een klein beetje van de knie wegknippen). Dan krijg je
      iemand die nog illusies heeft in dit leven. Iemand die nog in dromen gelooft. (Of iemand
      die dit niet doet maar over genoeg overtuigingstalent heeft om het te doen geloven.) En
      dat, dat is heel mooi, ook al heeft het weinig met Rembrants claire-obscur vandoen...
      knippen aan die mooie knieen Mooi not Zit je ook in het gewricht en krijg je stompies. Er zit pcies een bochtje in de arm waar ik het wil dus, nee laten we dat maar niet doen.
      Of bedoelde je dat niet?
      Groetjes, Jörgen
      www.beautyshoot.nl

      Comment


      • #18
        Re: Een 'Rembrantje'

        Heel mooie plaat Zwart wit voor mij! En nee niet croppen, is goed nu.

        Comment


        • #19
          Re: Een 'Rembrantje'

          Oorspronkelijk geplaatst door MadMax Bekijk bericht
          knippen aan die mooie knieen Mooi not Zit je ook in het gewricht en krijg je stompies. Er zit pcies een bochtje in de arm waar ik het wil dus, nee laten we dat maar niet doen.
          Of bedoelde je dat niet?
          Neen, dat bedoelde ik uiteraard niet. Niet aan de knie, maar aan het onderbeen. Dat is
          wat lang in beeld. Het had, wat mij betreft, geknipt mogen worden waar het precies een
          V wordt tussen elleboog en knie... ook al omdat daar de belichting geen enkele rol van
          betekenis meer speelt.

          Comment


          • #20
            Re: Een 'Rembrantje'

            Oorspronkelijk geplaatst door doudeke Bekijk bericht
            Neen, dat bedoelde ik uiteraard niet. Niet aan de knie, maar aan het onderbeen. Dat is
            wat lang in beeld. Het had, wat mij betreft, geknipt mogen worden waar het precies een
            V wordt tussen elleboog en knie... ook al omdat daar de belichting geen enkele rol van
            betekenis meer speelt.
            Dus dan begreep ik het wel goed.
            Maar dan zit je in haar ellebooggewricht te knippen of net daar boven. En dan mis ik dus net de curve
            Groetjes, Jörgen
            www.beautyshoot.nl

            Comment


            • #21
              Re: Een 'Rembrantje'

              Niks knippen hier

              Prima zw/w

              @ Marc, ik zou eens willen weten waarom dit geen Rembrandje is (ben geen kenner, maar weet het wel graag )
              My S3 was so slow I went to the hospital to take new baby pictures, the buffer cleared just in time for her wedding pictures.

              Comment


              • #22
                Re: Een 'Rembrantje'

                mopoie plaat weer van Brenda hoor... ik zou hem mooi zo laten, nix croppen ...
                Nikon D3 - SB-800/900 - Nikon 50mm F1.8 - Nikon 24-70 - Nikon 105 VR macro - Nikon 70-200 VR - Nikon 85 mm F1.8 en nog wat zooi.

                Comment


                • #23
                  Re: Een 'Rembrantje'

                  een andere style die we niet echt gewoon zijn van madmax , maar daarom zeker niet minder!
                  knappe plaatjes met toch een lichte voorkeur voor de zwart wit versie
                  http://www.jvs-photography.be/

                  Comment


                  • #24
                    Re: Een 'Rembrantje'

                    Oorspronkelijk geplaatst door MadMax Bekijk bericht
                    Dus dan begreep ik het wel goed.
                    Maar dan zit je in haar ellebooggewricht te knippen of net daar boven. En dan mis ik dus net de curve
                    Oké

                    Comment

                    Working...
                    X