Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Wil jij ook de werking van Belgiumdigital ondersteunen? Verleng of start dan je vzw-lidmaatschap en geniet van voordelen bij activiteiten en kortingen bij onze partners.
Aankondiging
Collapse
No announcement yet.
Lasser - het moeten niet altijd schone vrouwen zijn é
Re: Lasser - het moeten niet altijd schone vrouwen zijn é
inderdaad, het moeten niet altijd schoon poppemiekes zijn
Ik vind 1 en 2 heel knappe foto's, waarvan 2 voor mij iets mysterieus heeft en waar ik blijf naar kijken om te ontdekken wat
"If you're going through hell, keep going" (Winston Churchill)
als lasser IO,had je dat zelf ook wel kunnen zien.
grt,bouk.
Alleen is het zo dat er ook zware baggetten op de markt zijn die je kan gebruiken met een snijbrander .... Dus het kon wel degelijk dat die man even zijn baggetten aan de kant had gedaan om iets te "fixxen" met zijn brander .
Alhoewel het zeldzaam is in gebruik spreken we dan wel degelijk over lassen ...
inderdaad, het moeten niet altijd schoon poppemiekes zijn
Ik vind 1 en 2 heel knappe foto's, waarvan 2 voor mij iets mysterieus heeft en waar ik blijf naar kijken om te ontdekken wat
ben blij dat er iemand zo over denkt, heb deze foto bewust genomen en bewerkt om exact hetgeen te bekomen wat jij zegt
Comment