Met dank aan de geweldige visa.
Aankondiging
Collapse
No announcement yet.
Bleek en mistig
Collapse
X
-
Labels: Geen
-
-
Re: Bleek en mistig
Als ik heel eerlijk mag zijn zat er in deze shoot een pak meer dan wat je hier laat tonen...
- de rest van haar lichaam had bij zo'n pose mee-gewit mogen zijn
- de toch wel harde schaduw rond haar hoofd is mij te hard voor dit soort beeld
- de bol engelenhaar die gewoon op haar hoofd ligt had ook meer mee gedaan kunnen worden... 't is nu precies een slagroomtoef op haar zwarte haren
- de slordigheid van de BH-bandjes, die eigenlijk beter volledig weg waren (eentje op de schouder, eentje volledig onder de oksel)
- de houding van de handen is ook niet echt je dat.
- en als bonus staat het hoofd ook nog eens knal midden in de foto
'k zou die vlug vergeten en de shoot proberen over te doen, en werken aan die punten.
De visagie van het gezicht vind ik anders wel heel mooi, alsook de pasteltinten in de achtergrond.
Hopelijk heb je nog andere uit die reeks...?
Mvg,
Frederic
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Frederic De Smet Bekijk berichtAls ik heel eerlijk mag zijn zat er in deze shoot een pak meer dan wat je hier laat tonen...
- de rest van haar lichaam had bij zo'n pose mee-gewit mogen zijn
- de toch wel harde schaduw rond haar hoofd is mij te hard voor dit soort beeld
- de bol engelenhaar die gewoon op haar hoofd ligt had ook meer mee gedaan kunnen worden... 't is nu precies een slagroomtoef op haar zwarte haren
- de slordigheid van de BH-bandjes, die eigenlijk beter volledig weg waren (eentje op de schouder, eentje volledig onder de oksel)
- de houding van de handen is ook niet echt je dat.
- en als bonus staat het hoofd ook nog eens knal midden in de foto
'k zou die vlug vergeten en de shoot proberen over te doen, en werken aan die punten.
De visagie van het gezicht vind ik anders wel heel mooi, alsook de pasteltinten in de achtergrond.
Hopelijk heb je nog andere uit die reeks...?
Mvg,
Frederic
Voeg erbij nog de krampachtige houding met vervrongen, onsierlijke handen en de rechter (model) achteruitstekende schouder, die een storende bult maakt.
Henrilidnummer: BD0435BE
Comment
-
ik was het bijna vergeten maar na het bovenstaande commentaar weet ik weer waarom ik hier niets meer durf te posten!
ik kom gewoon nog af en toe kijken....
voor mij gewoon een schitterende plaat!Groet Nosomoho :NIKON D300 / 18-200 AF-S ED / http://nasama.fotki.com
Comment
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door Lennert Bekijk berichtDit zie ik graag hoor
Alleen had ik de handen een beetje anders willen zien.
keep it coming!!
JakkeCanon en glas
www.jakke16.be
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door nosomoho Bekijk berichtik was het bijna vergeten maar na het bovenstaande commentaar weet ik weer waarom ik hier niets meer durf te posten!
voor mij gewoon een schitterende plaat!
grt,bouk.wie niet spreekt wordt niet gehoord, wie niet schrijft wordt niet gelezen.
http://s281.photobucket.com/user/tut...0polder?sort=3
https://www.facebook.com/profile.php?id=100008593234290
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door nosomoho Bekijk berichtik was het bijna vergeten maar na het bovenstaande commentaar weet ik weer waarom ik hier niets meer durf te posten!
voor mij gewoon een schitterende plaat!
Hier geldt vooral de regel:
Wie post in Showcase , mag zich verwachten aan harde kritiek en aan een zéér strenge beoordeling.
Henrilidnummer: BD0435BE
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door nosomoho Bekijk berichtik kom gewoon nog af en toe kijken....
Mvg,
Frederic
Comment
-
-
Concept is super, en kwalitatief ziet het er ook toppie uit. Maar ik ga ook mee in een aantal bovengenoemde punten.
Zou best nog wel meer van dit werk willen zien. Zo te zien zat er een hoop werk vooraf in.Groetjes, Jörgen
www.beautyshoot.nl
Comment
-
Comment