Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Wil jij ook de werking van Belgiumdigital ondersteunen? Verleng of start dan je vzw-lidmaatschap en geniet van voordelen bij activiteiten en kortingen bij onze partners.
Foto op zich is dik in orde (spijtig van afgesneden vingers).
Op vlak van D&B die ik nog een heleboel foutjes.
Een portret is misschien gepaster te bewerken/beoordelen.
Hou niet van het tegenlicht wat in 'stukken' op de onderkaak valt.
Standpunt mocht wat hoger.
Ik volg Lennert hoewel ik het best een cool plaatje vind.
'Probleem' met je titel is ook dat de helft van de mensen hier niet weten wat je nu eigenlijk aan doen bent.
Dan zou je ook een 'voor' foto moeten plaatsen om het verschil te tonen.
Sowieso zou ik bij dit plaatje nog even iets verder door gaan met het glad krijgen van de huid mbt de healing tool en/of cloon tool. Er zitten nog te veel oneffenheden in. En met die basis valt of staat het spekkie krijgen van een barbie op den duur.
(even ter verduideling: natuurlijk ziet de huid er al gelikt uit, echter weet ik welk resultaat je wilt behalen, vandaar het gemiep over dingen die de gemiddele kijker (met alle respect) niet eens ziet, op opvalt)
Thnx voor jullie reacties...Titel is inderdaad bewust gedaan. Ik wil ook meer dan Oe's en Aa's. Ik ben op dit forum om te leren en waar ik kan zal ik ook mensen helpen met mijn beperkte kennis haha.
Ter info: foto's zijn zonder visagie...eerste maal beautydish en nieuwe set-ups testen was de bedoeling...
Ik zal zo eens kijken voor de Voor foto
Bij deze een 2de erbij.
Comment