Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Wil jij ook de werking van Belgiumdigital ondersteunen? Verleng of start dan je vzw-lidmaatschap en geniet van voordelen bij activiteiten en kortingen bij onze partners.
Lenny en ik zijn een avondje gaan stappen in Gent op zoek naar leuke plaatsen om leuke foto's te schieten. Dit is één van de foto's van die avond.
Alle commentaar is welkom! We zijn hier immers om bij te leren
Jawel hoor ik heb mijn 30D nog maar ik heb geen echte wide angle lens en mijn vriend Lenny wel. Deze stond op zijn toestel dus hebben de foto gewoon met zijn toestel genomen. Vandaar dat het met een Canon 350D getrokken is
Alvast bedankt voor de tips
om even terug te komen op dat croppen. Naar mijn inziens verliest de foto wat perspectief als een deel van de bovenkant er zou afdoen. Niet?
grtz
Jakke
Alvast bedankt voor de tips
om even terug te komen op dat croppen. Naar mijn inziens verliest de foto wat perspectief als een deel van de bovenkant er zou afdoen. Niet?
grtz
Jakke
Comment