Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Nieuwe 'Dress to Impress' workshop op 14 december 2024. Informatie en (snel) inschrijven hier.
Maar je hebt graag dat we pixelpiepen he... Wel het lijkt wel of ze een wit driehoekje uit haar rechteroog/pupil heeft. Ik weet het: het is niet zo. Maar het lijkt wel zo
Ik zie nog veel meer vuilighied en gebieden waar ik nog aan kan friemelen, maar ik vind het best zo.
Vind je het erg als ik het nu even zat ben en lekker Kerst zit te vieren met een glaasje wijn en tot 1 jan fotoshop in de kast stop
Voor 2008 heb ik mijn best gedaan.
Tevens is deze voor mij portfoliowaardig.
En indien er mensen zijn die dat niet vinden, pleur 'm in de prullie, but please leave your comments. Alles wordt genoteerd, opgeslagen en indien mogelijk een volgende keer uitgevoerd, maar voor nu........ dikke l*l 3 bier, zoals wij Amsterdammers zeggen
Ennuh... graag nog meer van dit soort Claudia's in mijn studio graag. Damn... wat een heerlijke meid om mee te werken
Comment