Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Nieuwe 'Dress to Impress' workshop op 14 december 2024. Informatie en (snel) inschrijven hier.
De houding vind ik zeer leuk alleen het haar en de make up had ik liever anders gezien.
Ik denk dat het leuker zou geweest zijn moest het haar los hangen en het hoofd iets naar achter nog.
De houding vind ik zeer leuk alleen het haar en de make up had ik liever anders gezien.
Ik denk dat het leuker zou geweest zijn moest het haar los hangen en het hoofd iets naar achter nog.
Haar los of niet, dat is altijd nakaarten. Hier kan het prima zo imho.
Enige wat ik je mee kan geven als tip is; dat het model niet moet 'wegkruipen' met haar hoofd. (naar binnen/beneden trekken)
Dan krijg je snel een dubbele kin of dubbele wang.
Haar los of niet, dat is altijd nakaarten. Hier kan het prima zo imho.
Enige wat ik je mee kan geven als tip is; dat het model niet moet 'wegkruipen' met haar hoofd. (naar binnen/beneden trekken)
Dan krijg je snel een dubbele kin of dubbele wang.
alvast bedankt voor de tips
@madmax
volgens mij had mijn model nog een zwaar koppeke van de dag voordien
thnx
Mvg
ronny
Misschien wel wat te veel fotosoep, maar vind dit toch een foto waar je langer naar kijkt. Het haar past overigens perfect bij deze niet zo conventionele foto.
Beauty need only be a whisper Camera's: Canon 5D Lenzen: EF 17-40mm F 4.0 L USM, EF 24-105mm F 4.0 L IS USM, EF 50mm F1.8 II, EF 90-300mm F 4,5-5,6 DC - Flitsers: Sigma EF-530 DG ST
Ben het eens met de hoofdhouding. Inzakken of overstrekken geeft meestal niet het meest elegante en mooie resultaat.
Maar de foto vind ik best wel goed De lijn die het model in de foto brengt is echt een pluspunt. De visa vind ik aan de ogen ietsjes TE... Maar da's persoonlijke smaak.
er mag gerust een stukje af aan de linkerkant wat mij betreft, wordt hij sterker IMHO
Comment