Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Wil jij ook de werking van Belgiumdigital ondersteunen? Verleng of start dan je vzw-lidmaatschap en geniet van voordelen bij activiteiten en kortingen bij onze partners.
VZW-leden: Je vindt hier de uitnodiging voor de (online) Algemene Vergadering op 28 december 2024.
Toch wil ik hier een paar kritische opmerkingen plaatsen als het gaat om de afwerking. Je ziet dat hier behoorlijk werk is geweest echter vind ik het niet zorgvuldig genoeg. En dat is jammer want alle ingredienten zijn aanwezig.
Paar dingen die me zo opvallen. De zwarte lipstick zit heel slordig, normale lipkleur is overal zichtbaar. Haarnet oogt erg rommelig. Haarsprieten aan linkerkant wang. Borst en oorpiercings bestonden in die tijd nog niet. Paars haar geloof ik ook niet
Handen erg rood tov lichaam.
De meeste dingen kunnen in PS aangepast worden
Toch heel leuke platen om naar te kijken en ik kies voor no 1 en dan 2.
Toch wil ik hier een paar kritische opmerkingen plaatsen als het gaat om de afwerking. Je ziet dat hier behoorlijk werk is geweest echter vind ik het niet zorgvuldig genoeg. En dat is jammer want alle ingredienten zijn aanwezig.
Paar dingen die me zo opvallen. De zwarte lipstick zit heel slordig, normale lipkleur is overal zichtbaar. Haarnet oogt erg rommelig. Haarsprieten aan linkerkant wang. Borst en oorpiercings bestonden in die tijd nog niet. Paars haar geloof ik ook niet
Handen erg rood tov lichaam.
Ja, terecht opmerkingen... Volgende keer zal ik meer oppassen... Bedankt voor de tips!
Te snel tevreden, that's me
ga ook oor de eerste, de 2e zit het pistool (of musket, ik weet het niet..) nogal in de weg.. mss als het pistool ook scherp geweest was...was het anders voor mij geweest..de 3e zegt me iets minder... Maar qua originaliteit... Allemaal Super hoor!!
Ja, terecht opmerkingen... Volgende keer zal ik meer oppassen... Bedankt voor de tips!
Te snel tevreden, that's me
Je bent iig sportief om het zo op te vatten Ik ben soms ook te snel tevreden omdat ik geen geduld heb voor de visa of styling, maar krijg dan achteraf toch spijt.
Maar desondanks vind ik de platen echt wel de moeite waard hoor
Rekening houden met opmerkingen van Madmax en de hele shoot overdoen is beslist de moeite waard. Mss extra letten op kledij (eerder kanten bloes dan simili o.d.) om in de perfecte stijl te blijven. Ook haan van pistool opspannen.
Graag alle piercings uit.
Bruine ogen best geschikt bij dit onderwerp.
toch wel een mooie reeks
heb geen voorkeur omdat ik niet zo thuis ben in de modellenwereld
kom hier dan ook zelden piepen op dit forum onderdeel
maar als er eentje jarig is zoals jij van vandaag kom ik hier wel eens terecht
proficiat met je verjaardag vandaag
Groetjes Liliane geluk is geen kant en klaar product het onstaat door wat je doet
Panasonic lumix DMC-FZ8 +FZ38-FZ150Tussenring met DMW-LC55 http://lilybie.jalbum.net/
Comment