Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

vrolijke duitser

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • #16
    Re: vrolijke duitser

    Magnifieke kleurversie. Ge wordt al een beetje bang als ge er naar kijkt ! Stel u voor dat ze den oorlog niet verloren hadden ! Brrr.
    Last edited by fddent; 17 december 2008, 15:42. Reden: spellingsfout

    Comment


    • #17
      Re: vrolijke duitser

      Abslachten die handel! Heel knappe plaat
      Helemaal eens met die boven mij

      Comment


      • #18
        Re: vrolijke duitser

        Oorspronkelijk geplaatst door Sylvie Huybrecht Bekijk bericht
        S-C-H-I-T-T-E-R-E-N-D

        De kleurenversie graag
        ik volg sylvie ook , magistrale kleuren versie

        mogen die nazi kledij zomaar gedregen worden

        Comment


        • #19
          Re: vrolijke duitser

          Kleur, omdat het zwart/wit wat punch mist, maar het cm'tje bovenaan hoeft niet aan de foto te blijven.

          mooie plaat

          Comment


          • #20
            Re: vrolijke duitser

            Oorspronkelijk geplaatst door Gerlind Bekijk bericht
            mogen die nazi kledij zomaar gedregen worden
            Ik betwijfel het als die kerel zomaar op straat rondloopt
            Zie beginpost voor context

            Comment


            • #21
              Re: vrolijke duitser

              Ik kan de bovenstaande commentaren alleen maar toetreden: prachtig gedaan!
              http://www.marnikugille.be

              Comment


              • #22
                Re: vrolijke duitser

                Oorspronkelijk geplaatst door Gerlind Bekijk bericht
                ik volg sylvie ook , magistrale kleuren versie

                mogen die nazi kledij zomaar gedregen worden
                in duitsland is het Uberhaupt verboden nazi kentekens te dragen. bij ons kan het een inbreuk worden op de anti-rasicme wet maar hier valt het eerder onder historische evocaties en is men niet zo streng.
                mijn website: www.devid.be - http://500px.com/devid - mijn blog

                IMac/IPad/Mac Air 
                D700 - D300 - D70[IR] 8-500 mm

                Comment


                • #23
                  Re: vrolijke duitser

                  Oorspronkelijk geplaatst door marnik.u Bekijk bericht
                  Ik kan de bovenstaande commentaren alleen maar toetreden: prachtig gedaan!
                  Sluit ik me bij aan

                  Comment


                  • #24
                    Re: vrolijke duitser

                    Voor mij ook de kleurenversie.

                    Eigenlijk very strange: Als die mannen daar zo rondlopen op de "battle" in hun lange leren jassen, die dwingen respect af, zelfs als je weet dat dat allemaal nie echt is.
                    Alpha male no more.
                    Canon 650D en 1100D met 18-200 mm zoom, 100 mm macro, 10-22 groothoek.
                    FB: Joska Joska.

                    Comment


                    • #25
                      Re: vrolijke duitser

                      ik hou wel van de zwartwit versie!
                      some pictures: www.vaita.be, some info www.strobistfotografie.be, workshops: strobistworkshops
                      Stel je vragen hier in het BD-forum... Ik kan ze niet via persoonlijke mail beantwoorden!

                      Comment


                      • #26
                        Re: vrolijke duitser

                        Oorspronkelijk geplaatst door devid Bekijk bericht
                        in duitsland is het Uberhaupt verboden nazi kentekens te dragen. bij ons kan het een inbreuk worden op de anti-rasicme wet maar hier valt het eerder onder historische evocaties en is men niet zo streng.
                        Ik heb daar geen enkel hakenkruis(vlag) gezien toen ik daar rondliep. Ik heb er later wel eentje op een van mijn foto's ontdekt op de helm van een Duitse motorrijder.

                        ZZ-tekens wel veel gezien. Nummerplaten van de auto's en moto's beginnen ook zo.
                        Alpha male no more.
                        Canon 650D en 1100D met 18-200 mm zoom, 100 mm macro, 10-22 groothoek.
                        FB: Joska Joska.

                        Comment


                        • #27
                          Re: vrolijke duitser

                          Het zijn inderdaad mooie foto's.... Spijtig dat ik de laatste 2j niet ben geweest... daarvoor enkele keren naar Bastogne geweest rond die periode... (weekend rond 16 december, de datum waar in de winter van '44 het laatste Duitse offensief (Von Rundstedt-offensief) begon om Antwerpen terug in handen te nemen...
                          Ik vind het ook zeer raar dat men zomaar met SS-tekens mag rondlopen...?? Het is zeker verboden! Het dragen van Duitse uniformen op zich toelaatbaar, maar met SS-insignes en met doodskopseskader...?? Goed dat het wat buiten Bastogne gebeurt en niet direct in openbaar, want dan kan men wel eens op verzet stuiken.... als je weet wat SS-eenheden in '44 in de Ardense dorpen hebben gedaan....
                          Soit... deze bedenking had ik even, toen ik de toch wel de mooie foto's bekeek! Roept toch wel een aangrijpende sfeer op....

                          Tim Wilmsen
                          Canon Eos 30D - Lumix DMC-TZ5EG-S / Tamron 17-50-2.8 / Vivitar 100-400 • Imac 24inch • The right to fail is the essence of creativity ! • http://timwilmsen.blogspot.com

                          Comment


                          • #28
                            Re: vrolijke duitser

                            ik ga voor kleuren, zijn gezicht komt zo mooier naar voren.
                            de zwart-wit is te rustig wat niet strookt met wat de geschiedenisboeken ons leren van die mensen van toen.

                            Wel geslaagd!
                            Als je denkt dat de perfecte foto bestaat, dan wordt het tijd dat je ermee stopt.

                            Comment


                            • #29
                              Re: vrolijke duitser

                              Chique, wat mij betreft de kleurversie
                              Just do IT - Canon 450D

                              Comment

                              Working...
                              X