Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Onze volgende workshop: Street-Fashion - 8 maart 2025, Herentals
Even zien.....
Ik ga voor drie geloof ik. Twee vind ik in ieder geval de minste van het trio. De reden waarom ik drie boven één zou verkiezen is dat ik door de zwarte tafelrand de vormen aan de onderkant van het lichaam teveel mis, en die spreiden zich over driekwart van de foto uit door de crop, wat maakt dat ik naar teveel 'dicht zwart' kijk naar mijn zin. Bij de derde foto komt het silouet beter los van de tafel, en ook aan de pols is nog een welkom lichtvlekje.
If you always do what you always did, you will always get what you always got. www.sylviehuybrecht.be
Oorspronkelijk geplaatst door Frederic De SmetBekijk bericht
HIer ook voor nummer 3
De tweede mist een arm, de eerste zag ik voorheen al té veel.
Mvg,
Frederic
Ja maar ik heb hem nog niet :P
Doublures zul je bij dit soort platen altijd houden. Ook bij fine-art. Ik heb het nog andersom geprobeerd, maar toen brak ik haar been
Liefst alle drie, zijn weer prachtige plaatjes,
maar als we dan toch moeten kiezen graag nr 2,
heeft net iets meer diepte door de manier waarop het licht daar haar bovenlichaam wordt opgevangen.
Comment