Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Onze volgende workshop: Street-Fashion - 8 maart 2025, Herentals
De Shooting Day in AARSCHOT op 22 maart 2025 is VOLGEBOEKT
Serieus, ja als ik het licht uit doe zie ik onder in de foto ook nog iets detail maar dat kan nooit de bedoeling zijn denk ik. In het vlak met de bollen zie ik er dan id 9.
Als oefening op het niet laten dichtlopen van je zwarten ben je geslaagd, als foto is deze helemaal niet interessant. Dus nu de techniek gebruiken om een interessante foto te maken.
Donkere delen zijn niet dichtgelopen, maar dat maakt het daarom geen geslaagde low-key.
Vind hem zelf wat te donker en de plaat op zich, mede door de plaatsing van het licht, vind ik niet echt boeiend. Misschien is de kleurenversie wel beter... Who knows
Het model heeft een donkere huidskleur.
Dus technisch gezien wat te donker (omdat jullie monitoren zo slap zijn ) en fotografisch gezien voor sommigen geen boeiende foto. Ok, kan ik mee leven
Comment