Het vervolg van de shoot misschien worden deze meer gesmaakt
Aankondiging
Collapse
No announcement yet.
Niki deel 2
Collapse
X
-
-
Re: Niki deel 2
Eerste foto is het onderwerp niet echt scherp he... ook het vuil rechts stoort me wat...
Tweede: ligt het hier aan mijn scherm of is die ook weer net niet helemaal scherp? het inflitsen vind ik wel heel mooi, pose kon misschien iets anders? en staat alles een beetje scheef??
Derde: Heel hard contrast, wel mooi de schaduw van de benen storen we wat.
op je site staan betere fotoos vind ik. Je hebt volgens mij meer in je mars dan je hier laat zien...
Groetjes,TomDe gustibus et coloribus non est disputandum
Nikon F70 analoog, Tri-x filmpjes
-
Oorspronkelijk geplaatst door TomStr Bekijk berichtEerste foto is het onderwerp niet echt scherp he... ook het vuil rechts stoort me wat...
Tweede: ligt het hier aan mijn scherm of is die ook weer net niet helemaal scherp? het inflitsen vind ik wel heel mooi, pose kon misschien iets anders? en staat alles een beetje scheef??
op je site staan betere fotoos vind ik. Je hebt volgens mij meer in je mars dan je hier laat zien...
Groetjes,Tom
Ik vrees het eigenlijk ook...Groeten Dirk
Website : http://www.gakrid.be
Comment
-
1 en 2 vind ik minder.
3 daarentgen vind ik heel goed ! Helemaal mijn ding
Comment
-
Ik begrijp niet waar je die onscherpte vandaan haalt. Doodzonde.
En niet alleen in deze, maar ook in de vorige post.
Ik zou een foto willen zien op statief om daar een goed oordeel over te vellen want je gaat nu aan alles twijfelen. Is het de fotograaf, verkeerde focuspunten, de lens? het toestel? de omzetting naar klein??
Geen idee, maar er zit totaal nog geen vooruitgang in.
Je had toch ook ander glas gekocht, of vergis ik me?Groetjes, Jörgen
www.beautyshoot.nl
Comment
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door MadMax Bekijk berichtIk begrijp niet waar je die onscherpte vandaan haalt. Doodzonde.
En niet alleen in deze, maar ook in de vorige post.
Ik zou een foto willen zien op statief om daar een goed oordeel over te vellen want je gaat nu aan alles twijfelen. Is het de fotograaf, verkeerde focuspunten, de lens? het toestel? de omzetting naar klein??
Geen idee, maar er zit totaal nog geen vooruitgang in.
Je had toch ook ander glas gekocht, of vergis ik me?
Ik load ze via photobucket kan dat?
op mijn computer zijn ze scherp ofwel zie ik dit verkeerd?Canon 5D MK II, 85mm 1.2,12-24,24-70 2.8,Fishy
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door TomStr Bekijk berichtEerste foto is het onderwerp niet echt scherp he... ook het vuil rechts stoort me wat...
Groetjes,TomCanon 5D MK II, 85mm 1.2,12-24,24-70 2.8,Fishy
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Foantje Bekijk berichtja een carll zeiss ik denk dat het ligt aan het uploaden?
Ik load ze via photobucket kan dat?
op mijn computer zijn ze scherp ofwel zie ik dit verkeerd?
Dit moeten we even verhelpen want dit is frustratieGroetjes, Jörgen
www.beautyshoot.nl
Comment
-
Jammer dat op BD er zo veel aandacht uitgaat naar de afwerking van de foto's. Te weinig aandacht m.i. naar de inhoud van de foto's.
HenkKijken en zien zijn verschillende dingen. Als je iets ziet, laat maar weten via hatsekideesjingboemtralalalala@gmail.com of tararaboemsidee@gmail.com
(BD1383NL)
Comment
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door Henk47 Bekijk berichtJammer dat op BD er zo veel aandacht uitgaat naar de afwerking van de foto's. Te weinig aandacht m.i. naar de inhoud van de foto's.
HenkCanon 5D MK II, 85mm 1.2,12-24,24-70 2.8,Fishy
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Foantje Bekijk berichtEn wat vind jij dan van de inhoud?
Niet dat ik voorbijga aan de werkelijk fenomenale afwerking van bijvoorbeeld Madmax -ik zou willen dat ik het zo kon- maar bij veel reacties ligt de nadruk daar zo op.
Wel jammer als je denkt scherpe foto's te uploaden, dat het er dan niet uitkomt. Ik had datzelfde probleem totdat ik hier het advies kreeg bdsizer.exe te gebruiken, met de verscherping op 20. Bdsizer vind je op belgium-digital.
Succes verder, ik wacht met spanning naar je verdere uploads,
HenkKijken en zien zijn verschillende dingen. Als je iets ziet, laat maar weten via hatsekideesjingboemtralalalala@gmail.com of tararaboemsidee@gmail.com
(BD1383NL)
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Henk47 Bekijk berichtAnders dan anders, ik mag dit wel. En of een voetje onscherp is, of de achtergrond egaal is of niet, vind ik minder belangrijk...
Niet dat ik voorbijga aan de werkelijk fenomenale afwerking van bijvoorbeeld Madmax -ik zou willen dat ik het zo kon- maar bij veel reacties ligt de nadruk daar zo op.
Wel jammer als je denkt scherpe foto's te uploaden, dat het er dan niet uitkomt. Ik had datzelfde probleem totdat ik hier het advies kreeg bdsizer.exe te gebruiken, met de verscherping op 20. Bdsizer vind je op belgium-digital.
Succes verder, ik wacht met spanning naar je verdere uploads,
Henk
Nu kan het zijn dat ik 1 van de eerdere versies had en dat dit nu anders is. Indien ja, mijn excuus.
Maar ik blijf erbij dat alles wat je nodig hebt in PS zit. (tot en met kaders aan toe) Helaas legaal nogal duur (het vereist enige studie), en is hier en daar te vinden via andere kanalen. (en ja, ik heb een legale versie )
Los van dit is belangrijk om te weten of je raw plaat scherp is. Ik heb dit even bekeken bij TS en de laatste plaat die hij stuurde zag er acceptabel uit.
Echter bij het verkleinen door paintshoppro en het plaatsten op photobucket gaat er weer wat mis. De 800pix versie zag er compleet anders uit (ook qua crop en kleur) dan een 800 pix versie bij mij uit PS.
Nu heb ik geen ervaring met photobucket en PSP. Dus moet TS het verder met jullie regelenGroetjes, Jörgen
www.beautyshoot.nl
Comment
Comment