Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Nieuw visaprobeersel

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

Re: Nieuw visaprobeersel

Oorspronkelijk geplaatst door Jos Vanhengel Bekijk bericht
    Yep! Die catch lights - pal in 't midden van de ogen - maken van Carlies (in de eerste foto) een griezelige madam.
    ik vind die catchlights best kunnen, daarbij weet ik niet goed hoe jij het middelpunt bepaald maar volgens mij zit je er compleet naast.( je had je bril toch op hoop ik)
    en btw een griezelige dame, laat ons eerlijk zijn , kijk jij soms 'smorgens in de spiegel?
    daarbij mag de visa en het fotografisch gehalte er best wezen.
    Mvg
    Ronny
    gewoon een canonneke

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door MadMax Bekijk bericht
      Ach.. ik dacht wat jij kan, kan ik ook
      Tja ... en ik dacht: "Wat ik doe, dat kan MadMax minstens tien keer beter". Niet dus!
      Last edited by Jos Vanhengel; 15 december 2008, 13:05.
      Vriendelijke groet,

Jos

Comment

Nice.

Is het ook 'fun' om te doen, dat schilderen?
        Olympus OMD Em-1/Lumix GX8www.paly.be blog- Facebook

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door paly Bekijk bericht
          Nice.

Is het ook 'fun' om te doen, dat schilderen?
          Dat is zeker fun. Tenminste dat vind ik. Sowieso vind ik het altijd leuk om creatief bezig te zijn, of het nu fotograferen is of schrijven, muziek maken, knutselen en noem maar op.
          Enige nadeel is dat het best wel energie kost. Voor een goede basis ben je al snel een uur tot anderhalf bezig. En dan moet je nog shooten. Dus als je dat ´s avonds doet, ben je zo brak als een deur daarna
          Ik weet ook niet of dit echt haalbaar is om het altijd te doen. Ik zie het voorlopig als noodoplossing voor als mijn visa uitvalt. En bovendien kan ik toch nooit wat die smeermiepen kunnen
          Groetjes, Jörgen
          www.beautyshoot.nl

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door MadMax Bekijk bericht
            Dat is zeker fun. Tenminste dat vind ik. Sowieso vind ik het altijd leuk om creatief bezig te zijn, of het nu fotograferen is of schrijven, muziek maken, knutselen en noem maar op.
            Enige nadeel is dat het best wel energie kost. Voor een goede basis ben je al snel een uur tot anderhalf bezig. En dan moet je nog shooten. Dus als je dat ´s avonds doet, ben je zo brak als een deur daarna
            Ik weet ook niet of dit echt haalbaar is om het altijd te doen. Ik zie het voorlopig als noodoplossing voor als mijn visa uitvalt. En bovendien kan ik toch nooit wat die smeermiepen kunnen
            ah je weet het en wenkbrauwen bijtekenen is één van de moeilijkste

Comment

Working...
            X