Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Energetic

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

Re: Energetic

Hier op de BD kom je soms echt knappe dingen tegen
    I put the sexy in dyslexia

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Lennert Bekijk bericht
      @Madmax: Speciaal voor jou
      Wil dat dan zeggen dat wij er niet van mogen genieten ? Geef mij ook maar zonder...
      Alle begin is moeilijk... Nikon D60 --- Nikkor 18/55 VR --- SIGMA 70-300mm 4,0-5,6 APO DG Macro

Comment

foto is beter zonder lichtspel ;-)
        some pictures: www.vaita.be, some info www.strobistfotografie.be, workshops: strobistworkshops
        Stel je vragen hier in het BD-forum... Ik kan ze niet via persoonlijke mail beantwoorden!

Comment

Ben geen voorstander van overdreven soep-gedoe, maar moet toch zeggen dat ik de foto met spiraal verkies. Ik vind dit gewoon zeer mooi.

Comment

Weeral prachtig werk geleverd Lennert.

Mag van mij ook direct naar 't HOF

Mvg
            Nikon member..

Nikon stuff met het nodige Nikkor en Sigma glas en klein grut..

Comment

Mooie belichting in de basisfoto, maar het gebruik van de paden verdient nog wat extra aandacht. Het doet afbreuk aan de kwaliteit van de foto.
              Misschien nog wat oefenen? De straal is te hard en niet vloeiend genoeg.
              Trouwens worden de meeste van die electrabelstralen met ledlensers getekend. Dit geeft een beter resultaat en is daarna makkelijk te bewerken met warpen en liquify.

Groeten
              Website http://www.kristofpattyn.be

a lotta canonstuff

Comment

Bedankt voor je inbreng Kristof

Oorspronkelijk geplaatst door kristofpattyn Bekijk bericht
                ..het gebruik van de paden verdient nog wat extra aandacht. Het doet afbreuk aan de kwaliteit van de foto. Misschien nog wat oefenen?
                Ja, het is de eerste keer dat ik de pentool gebruik.. Ik had beter een tutorial opgezocht eer ik er aan begon

Trouwens worden de meeste van die electrabelstralen met ledlensers getekend. Dit geeft een beter resultaat en is daarna makkelijk te bewerken met warpen en liquify.
                Ledlensers? C'est quoi? Geef gerust wat meer uitleg

Comment

Ledlenser is een merk van LED-zaklampen. Deze worden veel gebruikt bij lightpainting.

Een simpel resultaat op mezelf vind je hier.

Meer experimenten vind je op Flickr bij de lightpainting pools.

Groeten

a lotta canonstuff

Comment

Ledlenser is een merk van LED-zaklampen. Deze worden veel gebruikt bij lightpainting.

Een simpel resultaat op mezelf vind je hier.

Meer experimenten vind je op Flickr bij de lightpainting pools.

Groeten
                    Ahh, ja dat ken ik natuurlijk Maar ik zie niet in op welke manier dit makkelijker is om te bewerken?
                    Ik kan nu evengoed al mijn "lightbeam" layers samenvoegen op een nieuwe laag en dan die laag liquifyen. Dan raak ik de foto zelf niet aan. Maar dan ben ik (kwestie lightbeam) niet meer non-distructive bezig.. Persoonlijk denk ik dat een path tekenen met de nodige nabewerking, veel minder tijd in beslag neemt, dan trial&error met de lange sluiter.. Het model moet elke keer goed zitten + als je een beetje trillende handen hebt mag je het vergeten. De liquify gebeurd daarna ook op de hele foto ipv op de beam zelf.

Grtz

Comment

Mooie foto maar dan zonder lichtspiraal.
                      'k heb het ook eens geprobeerd om er een spiraal om te zetten.

http://i255.photobucket.com/albums/h...sablackout.jpg
                      Grt,
                      Hexagon

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Hexagon Bekijk bericht
                        Mooie foto maar dan zonder lichtspiraal.
                        'k heb het ook eens geprobeerd om er een spiraal om te zetten.

http://i255.photobucket.com/albums/h...sablackout.jpg
                        Mooie Sinusgolf heb je daar getekend Hexagon

Prachtig gedaan Lennert, de Electrabelisering kan idd wat beter, maar zowiezo HOF
                        My S3 was so slow I went to the hospital to take new baby pictures, the buffer cleared just in time for her wedding pictures.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Jayjay_T Bekijk bericht
                          Mooie Sinusgolf heb je daar getekend Hexagon ...
                          Als je tóch een spiraaltje wil gebruiken, zou ik ook dat van Hexagon adviseren.
                          Vriendelijke groet,

Jos

Comment

Maar je zou ook kunnen in een heel donkere ruimte met diafragma f16 bvb en een sluitersnelheid
                            van enkele seconden een lighttrail maken. Dan heb je een zwarte background met een witte streep. Je maakt er zo een paar. Kiest de beste eruit. Zet die in een 'lighten'modus laag bovenop je foto, dan kan je met maskers warping en liquify werken op die laag onafhankelijk van je model.
                            Zo is de foto achter het linkje tot stand gekomen. En zo ook de electrabelcampagnes.

Groeten

a lotta canonstuff

Comment

Maar je zou ook kunnen in een heel donkere ruimte met diafragma f16 bvb en een sluitersnelheid
                              van enkele seconden een lighttrail maken. Dan heb je een zwarte background met een witte streep. Je maakt er zo een paar. Kiest de beste eruit. Zet die in een 'lighten'modus laag bovenop je foto, dan kan je met maskers warping en liquify werken op die laag onafhankelijk van je model.
                              Zo is de foto achter het linkje tot stand gekomen. En zo ook de electrabelcampagnes.

Groeten
                              Das waar, goed gezien Thx

Comment

1) de versie van maniac .. gewoon hilarisch
                                2) de originele versie, gewoon een hele mooie plaat, weinig op af te keuren
                                3) je eerste versie.
                                --
                                Play Drakensang - a free online mmorpg

Comment

Working...
                                X