Aankondiging
Collapse
No announcement yet.
Rein + UPDATE
Collapse
X
-
-
-
Re: Rein
Oorspronkelijk geplaatst door hswolfs Bekijk berichtik ben erachter gekomen hoe die blurry look op de eerste bewerking kwam...
bij de z-w plugin kan je de sterkte van de omzetting opgeven met een slider en als je die te fel zet, krijg je dat effect dat ik op de eerste bewerking had...
'k begrijp nog altijd niet hoe je zoiets kon beweren, zeker doordat je 't kind wel degelijk gezien hebt toen je aan de opnames begon... Maar soit...
Wat de foto's zelf betreft... Ik vind ze zelf weinig interessant. Er is precies ook iets serieus misgelopen met de muur, want net rond de contouren van je model is hij serieus oneffen, terwijl hij iets verder serieus glad geworden is.
Mvg,
Frederic
Comment
-
Re: Rein + UPDATE
De beste raad die ik iemand kan meegeven die niet vertrouwd is met fotobewerking is: bewerk uw foto's zo spaarzaam mogelijk.
Ezn zeker: als je een plug-in gebruikt (en beeldbewerking in het algemeen); weet wat je (of de plug-in) doet met uw foto.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Frederic De Smet Bekijk berichtMaar nu is haar huid wel serieus aangetakeld, want ze had zo'n gaaf gezicht, zei je
'k begrijp nog altijd niet hoe je zoiets kon beweren, zeker doordat je 't kind wel degelijk gezien hebt toen je aan de opnames begon... Maar soit...
Oorspronkelijk geplaatst door Frederic De Smet Bekijk berichtWat de foto's zelf betreft... Ik vind ze zelf weinig interessant. Er is precies ook iets serieus misgelopen met de muur, want net rond de contouren van je model is hij serieus oneffen, terwijl hij iets verder serieus glad geworden is.
Ik heb dan ook nog veel te leren gezien ik hier nog geen maand mee bezig ben
Oorspronkelijk geplaatst door maniac Bekijk berichtDe beste raad die ik iemand kan meegeven die niet vertrouwd is met fotobewerking is: bewerk uw foto's zo spaarzaam mogelijk.
Ezn zeker: als je een plug-in gebruikt (en beeldbewerking in het algemeen); weet wat je (of de plug-in) doet met uw foto.
Conclusie : blijven oefenen want ik begin "modellenfotografie" wel erg leuk te vinden
Wederom allen bedankt voor de commentaren! Weer wat bijgeleerd...With Canon, I can (or at least try)
Photastic.be ~ Passion for the picture
Nieuwe site
Comment
-
Ik krijg een beetje het gevoel van "angst" bij het model , ik ga het niet hebben over blur of geen blur, maar zou liever een beeld gezien hebben waar het model meer happy was, in dit beeld zit een deel drama, en persoonlijk vind ik dit geen meerwaarde.
MVG, JeffNever argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience. "When one person suffers from a delusion it is called insanity. When many people suffer from a delusion it is called religion ."
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Digipics357 Bekijk berichtIk krijg een beetje het gevoel van "angst" bij het model , ik ga het niet hebben over blur of geen blur, maar zou liever een beeld gezien hebben waar het model meer happy was, in dit beeld zit een deel drama, en persoonlijk vind ik dit geen meerwaarde.
MVG, Jeff
Mijn fotostudio is in volle opbouw en als die af is zal Rein ongetwijfeld een van de eerste modelletjes zijn die mag langskomen
(deze foto is nota bene bij mijn ouders thuis in de living genomen, vandaar de structuur in de muur )With Canon, I can (or at least try)
Photastic.be ~ Passion for the picture
Nieuwe site
Comment
-
-
Comment