Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Rein + UPDATE

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

Re: Rein

Oorspronkelijk geplaatst door hswolfs Bekijk bericht
    misschien een domme vraag maar die levels en het contrast, doe ik dat voor of na de omzetting naar z-w?
    Dat kan perfect na de omzetting.
    www.focusfotografie.be
    www.facebook.com/eviwilmus

Comment

Re: Rein

Oorspronkelijk geplaatst door hswolfs Bekijk bericht
      ik ben erachter gekomen hoe die blurry look op de eerste bewerking kwam...
      bij de z-w plugin kan je de sterkte van de omzetting opgeven met een slider en als je die te fel zet, krijg je dat effect dat ik op de eerste bewerking had...
      Maar nu is haar huid wel serieus aangetakeld, want ze had zo'n gaaf gezicht, zei je
      'k begrijp nog altijd niet hoe je zoiets kon beweren, zeker doordat je 't kind wel degelijk gezien hebt toen je aan de opnames begon... Maar soit...

Wat de foto's zelf betreft... Ik vind ze zelf weinig interessant. Er is precies ook iets serieus misgelopen met de muur, want net rond de contouren van je model is hij serieus oneffen, terwijl hij iets verder serieus glad geworden is.

Mvg,
      Frederic

Comment

Re: Rein + UPDATE

De beste raad die ik iemand kan meegeven die niet vertrouwd is met fotobewerking is: bewerk uw foto's zo spaarzaam mogelijk.
        Ezn zeker: als je een plug-in gebruikt (en beeldbewerking in het algemeen); weet wat je (of de plug-in) doet met uw foto.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Frederic De Smet Bekijk bericht
          Maar nu is haar huid wel serieus aangetakeld, want ze had zo'n gaaf gezicht, zei je
          'k begrijp nog altijd niet hoe je zoiets kon beweren, zeker doordat je 't kind wel degelijk gezien hebt toen je aan de opnames begon... Maar soit...
          ik heb dat altijd gezegd en dat doe ik nog steeds. Ik bedoel dat ik niet bewust die huidcorrectie had uitgevoerd maar dat dit een gevolg was van die z-w omzetting. maar soit

Oorspronkelijk geplaatst door Frederic De Smet Bekijk bericht
          Wat de foto's zelf betreft... Ik vind ze zelf weinig interessant. Er is precies ook iets serieus misgelopen met de muur, want net rond de contouren van je model is hij serieus oneffen, terwijl hij iets verder serieus glad geworden is.
          ok, had hem misschien beter in fotobeoordeling gezegd maar da's namelijk mijn petekind en dan bekijk je zo'n foto al anders he Wat de muur betreft, die contouren zijn zo omdat het "gladde" gedeelte geflitst is en de contouren in de schaduwzone zichtbaar zijn. het is een muur met structuur zoals je in de schaduwzone ziet. Ik had jammer genoeg maar 1 flits mee anders had ik hem ongetwijfeld beter kunnen belichten.

Ik heb dan ook nog veel te leren gezien ik hier nog geen maand mee bezig ben

Oorspronkelijk geplaatst door maniac Bekijk bericht
          De beste raad die ik iemand kan meegeven die niet vertrouwd is met fotobewerking is: bewerk uw foto's zo spaarzaam mogelijk.
          Ezn zeker: als je een plug-in gebruikt (en beeldbewerking in het algemeen); weet wat je (of de plug-in) doet met uw foto.
          wel, dat heb ik bij deze toch al ontdekt wat die plugin kan doen met je foto dus : weer wat wijzer geworden.

Conclusie : blijven oefenen want ik begin "modellenfotografie" wel erg leuk te vinden

Wederom allen bedankt voor de commentaren! Weer wat bijgeleerd...
          With Canon, I can (or at least try)
          Photastic.be ~ Passion for the picture
          Nieuwe site

Comment

Ik krijg een beetje het gevoel van "angst" bij het model , ik ga het niet hebben over blur of geen blur, maar zou liever een beeld gezien hebben waar het model meer happy was, in dit beeld zit een deel drama, en persoonlijk vind ik dit geen meerwaarde.

MVG, Jeff
            Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience. "When one person suffers from a delusion it is called insanity. When many people suffer from a delusion it is called religion ."

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Digipics357 Bekijk bericht
              Ik krijg een beetje het gevoel van "angst" bij het model , ik ga het niet hebben over blur of geen blur, maar zou liever een beeld gezien hebben waar het model meer happy was, in dit beeld zit een deel drama, en persoonlijk vind ik dit geen meerwaarde.

MVG, Jeff
              dat zijn ook dingen die bij modelfotografie komen zien zeker : model beetje sturen... zeker als het over kinderen gaat. Ze was zich nochthans rot aan het amuseren voor de lens maar inderdaad, hier straalt ze dat niet echt uit neen.

Mijn fotostudio is in volle opbouw en als die af is zal Rein ongetwijfeld een van de eerste modelletjes zijn die mag langskomen

(deze foto is nota bene bij mijn ouders thuis in de living genomen, vandaar de structuur in de muur )
              With Canon, I can (or at least try)
              Photastic.be ~ Passion for the picture
              Nieuwe site

Comment

ik vind de update veel beter ogen
                Groetjes, Jörgen
                www.beautyshoot.nl

Comment

Working...
                X