Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Onze volgende workshop: Street-Fashion - 8 maart 2025, Herentals
Niet aan gedacht dat mijn camera nog op 1600 ISO ipv 100 ISO stond met als gevolg wat ruis. In eerste instantie wilde ik hem richting prullenbak gooien...
| EOS 1D MarkIII | EOS 1Ds MarkIII | EOS 5D Mark II & WFT-E4|ELINCHROM STUDIO |
| 24-70 mm f/2.8 L | 70-200 mm f/4 L IS |16-35 mm f/2.8 L II| 100-400 mm f/4.5 L IS|EF 2 X II|
Valt niet direct in de smaak bij mij.
Komt vrij goedkoop over, ik hou liever van subtielere artistieke foto's binnen dat genre.
De ruis buiten beschouwing gelaten, heb je nog altijd zeer rare kleurvlekken op bijvoorbeeld het been.
En dan die halve tepel... Ofwel geen tepel te zien ofwel helemaal zou ik zeggen.
De belichting had ook best wat beter gekunnen en de expressie van het model laat voor mij ook te wensen over.
Toch al beter werk van je gezien hoor... Van mijn part had je deze gerust de door jou genoemde richting mogen gooien, sorry...
Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience. "When one person suffers from a delusion it is called insanity. When many people suffer from a delusion it is called religion ."
Valt niet direct in de smaak bij mij.
Komt vrij goedkoop over, ik hou liever van subtielere artistieke foto's binnen dat genre.
De ruis buiten beschouwing gelaten, heb je nog altijd zeer rare kleurvlekken op bijvoorbeeld het been.
En dan die halve tepel... Ofwel geen tepel te zien ofwel helemaal zou ik zeggen.
De belichting had ook best wat beter gekunnen en de expressie van het model laat voor mij ook te wensen over.
Toch al beter werk van je gezien hoor... Van mijn part had je deze gerust de door jou genoemde richting mogen gooien, sorry...
Ik volg voor de volle 100%
En 1600 ISO ipv 100 ISO en dat niet merken tijdens het shooten...? Wat neem je daarvoor...?
| EOS 1D MarkIII | EOS 1Ds MarkIII | EOS 5D Mark II & WFT-E4|ELINCHROM STUDIO |
| 24-70 mm f/2.8 L | 70-200 mm f/4 L IS |16-35 mm f/2.8 L II| 100-400 mm f/4.5 L IS|EF 2 X II|
Comment