Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Onze volgende workshop: Street-Fashion - 8 maart 2025, Herentals
Foto is geslaagd naar mijn mening, maar net zoals MadMax al zei... de omkadering doet afbreuk aan het eindresultaat..
Zou eerder in zelfde tinten blijven, of zelfs geen kader.
oeee.. daar wil ik nog wel meer van zien zo voor het einde van het jaar
Foto heel netjes, maar die kaders toch altijd Krijg er de rillingen van
( < kuch > heb er in het begin ook aan meegedaan hoor )
Het gaat nog altijd om datgene wat binnen de kader te zien is, hé!
Maar trek het je niet aan: al 40 jaar zijn al mijn foto's zo afgewerkt en al even zo lang krijg ik daar commentaar op - gelukkig voor mij alleen van andere fotografen en nog nooit van diegene voor wie de foto bedoeld is.
Maar trek het je niet aan: al 40 jaar zijn al mijn foto's zo afgewerkt en al even zo lang krijg ik daar commentaar op - gelukkig voor mij alleen van andere fotografen en nog nooit van diegene voor wie de foto bedoeld is.
Just for the record: moet de tekst later op je graf ook in zo'n kadertje komen...?
Wat de foto betreft... 'k vind het model serieus té geel overkomen... Ook het licht iets té vlak naar mijn smaak. Maar ja, zoveel kijkers, zoveel smaken.
Comment