Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Onze volgende workshop: Street-Fashion - 8 maart 2025, Herentals
Verhaal? Niet echt een verhaal.
Ik heb een tijdje geleden deze schrijver, dichter, boekrecesent mogen fotograferen. (heb al een post geplaatst vorige week met zijn portret).
En dit zijn enkele beelden van hoe hij is in zijn omgeving.
Verhaal? Niet echt een verhaal.
Ik heb een tijdje geleden deze schrijver, dichter, boekrecesent mogen fotograferen. (heb al een post geplaatst vorige week met zijn portret).
En dit zijn enkele beelden van hoe hij is in zijn omgeving.
Dus toch uit het leven gegrepen
dan vind ik mijn keuze van de derde,
nog altijd , primus,
''hier zie je de schrijver denken''
de andere 2 zijn, dag dagelijkse dingen,
alhoewel je zetelportretje me wel aanspreekt.
Hier vallen 2 en 3 het meest in de smaak. Bij de eerste vind ik eigenlijk de achtergrond interessanter dan de geportretteerde. Door je standpunt komt hij iets te ineengedrukt in de zetel over. 't ware misschien beter geweest moest je enkele grote stappen naar links gedaan hebben zodat de man schuin in beeld kwam en je meteen ook de hele boekenhoek erbij sleurde.
Oorspronkelijk geplaatst door Frederic De SmetBekijk bericht
Hier vallen 2 en 3 het meest in de smaak. Bij de eerste vind ik eigenlijk de achtergrond interessanter dan de geportretteerde. Door je standpunt komt hij iets te ineengedrukt in de zetel over. 't ware misschien beter geweest moest je enkele grote stappen naar links gedaan hebben zodat de man schuin in beeld kwam en je meteen ook de hele boekenhoek erbij sleurde.
Maar verder, prachtig in z'n eenvoud!
Volledig mee eens. De 1e is minder omdat de man nogal ineengedrukt in de zetel zit en komt hierdoor over als een oude kreupele man
Nr. 2 en 3 zijn dan weer toppers, prima omzetting
Nr. 3 moet niet gemakkelijk geweest zijn, met tegenlicht.
Canon 5D Mark III, 24-70mm f2.8, 70-200 mm f2.8 IS, 50mm f1.8 - EOS 7D, 18-200mm f3.5-5.6, 18-55mm f3.5-5.6
Comment