Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Nude Triplet ! Nu met Update

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • #31
    Re: Nude Triplet !

    Oorspronkelijk geplaatst door MadMax Bekijk bericht
    Ik vind dit 3 van je beste nudes die ik ooit heb gezien. En dan ook een dik compliment voor het poseerwerk van het model (en jij als je haar zo gestuurd hebt)
    Idem dito

    Comment


    • #32
      Re: Nude Triplet ! Nu met Update

      Oorspronkelijk geplaatst door D80 Bekijk bericht
      Wat is dat voor een zinloze commentaar? Als je hier beelden post is dat om reacties te krijgen. Als het énkel voor jezelf is kan je ze ook op jouw computer laten staan... heb je geen commentaren van hier nodig.
      En waarom pas je de eerste foto aan na reacties van sommigen hier? Je spreekt jezelf dus tegen.

      Gelukkig is uw commentaar wel zinvol !

      MVG, Jeff
      Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience. "When one person suffers from a delusion it is called insanity. When many people suffer from a delusion it is called religion ."

      Comment


      • #33
        Re: Nude Triplet ! Nu met Update

        super en dan spreek ik van de aangepaste versie ,tof dat je het aandurft je foto's aan te passen zo kunnen we eindelijk zien dat het forum leeft ,hier kunnen er nog veel iets van leren .

        Comment


        • #34
          Re: Nude Triplet ! Nu met Update

          Never argue with a stupid man. He will drag you down to his level and beat you because of his experience.
          Had ik eerst moeten lezen....
          Een goede reiziger heeft geen vaste plannen en is niet van plan om aan te komen. (Lao Tzu)

          Comment


          • #35
            Re: Nude Triplet ! Nu met Update

            Ik vind de foto's te mooi om dit topic met een discussie te laten eindigen.
            Past gewoon niet.
            Wanneer staat ie in de HOF?
            Verder nog : congrats aan het team (heb ik altijd eens willen zeggen).

            Comment


            • #36
              Re: Nude Triplet ! Nu met Update

              Oorspronkelijk geplaatst door PSG Bekijk bericht
              Ik vind de foto's te mooi om dit topic met een discussie te laten eindigen.
              Past gewoon niet.
              Wanneer staat ie in de HOF?
              Verder nog : congrats aan het team (heb ik altijd eens willen zeggen).

              Het team dankt U !

              MVG, Jeff
              Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience. "When one person suffers from a delusion it is called insanity. When many people suffer from a delusion it is called religion ."

              Comment


              • #37
                Re: Nude Triplet ! Nu met Update

                En uiteindelijk is het nog wat anders geworden, al staat de eerste versie in den HOF persoonlijk koos ik voor een geprinte versie op barietpapier met een afmeting van ongeveer 40 X 60 cm, voorzien van witte lijnen rond de beelden.


                Om volledig te zijn plaats ik hier de finale versie
                .


                Allen die commentaar gegeven hebben zijn van harte bedankt, de meest waardevolle commentaar voor mij, is gebruikt in de laatste versie.

                MVG, Jeff
                Last edited by Digipics357; 9 december 2008, 14:43.
                Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience. "When one person suffers from a delusion it is called insanity. When many people suffer from a delusion it is called religion ."

                Comment


                • #38
                  Re: Nude Triplet ! Nu met Update

                  Een bijzonder smaakvolle en mooie finale, Jeff.

                  Proficiat met 't HoFke , maar ze hebben wel de verkeerde foto geplaatst.
                  Last edited by Jos Vanhengel; 14 december 2008, 12:33.
                  Vriendelijke groet,

                  Jos

                  Comment


                  • #39
                    Re: Nude Triplet ! Nu met Update

                    mooie, zachte beelden, originele poses, mooi model
                    Canon EOS 400D, Sigma f3,5-6,3 18-200mm OS DC, Canon f1,8 50mm
                    I'm a rookie

                    Comment

                    Working...
                    X