Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Nude Triplet ! Nu met Update

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • #16
    Re: Nude Triplet !

    mooie foto's en heerlijk belicht! ook de kleuren bevallen me.

    enkel kleine opmerkingen bij nabewerking.
    - bij foto twee is er naast de navel nog een geboortevlekje, bij de andere niet
    - ook bij foto twee vind ik de dijen niet zo zuiver

    maar in globo zeer geslaagd!!


    mvg
    moa

    Comment


    • #17
      Re: Nude Triplet !

      Oorspronkelijk geplaatst door Moa Bekijk bericht
      enkel kleine opmerkingen bij nabewerking.
      - bij foto twee is er naast de navel nog een geboortevlekje, bij de andere niet
      - ook bij foto twee vind ik de dijen niet zo zuiver

      mvg
      moa
      Ik probeer gewoon te genieten hoor : erg sereen en sfeer vol
      Groeten Dirk
      Website : http://www.gakrid.be

      Comment


      • #18
        Re: Nude Triplet !

        Oorspronkelijk geplaatst door kodachrome Bekijk bericht
        Knap werk.
        Stem volledig in met de beoordeling, maar had graag gezien dat schouders in de drie elementen op dezelfde hoogte staan. Begrijp wel dat je een opbouw beoogde waarbij aan de bovenkant quasi dezelfde ruimte ontstond, maar dit geeft nu het gevoel alsof in het rechter deel van het drieluik het model wat inelkaar zakt. Sorry voor het mierenneuken .

        Henri

        In de eerste plaats ne welgemeende dank voor alle reactie's, ik weet dat ik een eigenzinnig baasje ben, maar bovenstaande reactie leek me het meest waardevol voor mij. Dus heb ik het drieluik een beetje herwerkt, ook de retouche van de moedervlek op de middelste foto heb ik gedaan, dat is trouwens iets wat je enkel maar ziet op een TFT scherm, ik , met een gekalibreerde CRT heb de vlek in de schaduwzone en dus niet zichtbaar.

        Hierbij dus de nieuwe versie



        MVG, Jeff
        Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience. "When one person suffers from a delusion it is called insanity. When many people suffer from a delusion it is called religion ."

        Comment


        • #19
          Re: Nude Triplet ! Nu met Update

          Is een heel fijn drieluik,
          je mag er trots op zijn,
          je update, is schiterend, maar de eerste was ook al schitterend
          de bemerking over de 2e foto, aangaande de achtergrond,
          dit geeft toch een contrast tussen 1 &3 ,
          waardoor het mijn inziens beter tot zijn recht komt.

          Comment


          • #20
            Re: Nude Triplet ! Nu met Update

            Moedervlek had ik niet eens gezien, maar het luik ziet er nu veel beter uit en zakt niet meer weg
            Groetjes, Jörgen
            www.beautyshoot.nl

            Comment


            • #21
              Re: Nude Triplet ! Nu met Update

              Oorspronkelijk geplaatst door DES Bekijk bericht
              Is een heel fijn drieluik,
              je mag er trots op zijn,
              je update, is schiterend, maar de eerste was ook al schitterend
              de bemerking over de 2e foto, aangaande de achtergrond,
              dit geeft toch een contrast tussen 1 &3 ,
              waardoor het mijn inziens beter tot zijn recht komt.

              Bedankt voor je reactie, en voor mij moet de middelste foto ook wat lichter dan links en rechts, vandaar dat ik daar ook niks heb aan gedaan .

              MVG, Jeff
              Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience. "When one person suffers from a delusion it is called insanity. When many people suffer from a delusion it is called religion ."

              Comment


              • #22
                Re: Nude Triplet ! Nu met Update

                Wel bedankt voor de nieuwe posting.
                Laat ze zo nog maar komen.

                Henri
                lidnummer: BD0435BE

                Comment


                • #23
                  Re: Nude Triplet ! Nu met Update

                  Update ziet er inderdaad veel beter uit. Nice work!!
                  Digi-Steve

                  Comment


                  • #24
                    Re: Nude Triplet ! Nu met Update

                    Zeer mooie foto's!
                    Ben absoluut geen kenner, maar vind eerste reeks veel mooier van tint dan de laatste.
                    En ook het moedervlekje vind ik beter staan dan zonder: heeft iets, hoe zal ik het zeggen, ondeugends? Iets on-perfect? En dat is mooier dan het geshopte...
                    Een goede reiziger heeft geen vaste plannen en is niet van plan om aan te komen. (Lao Tzu)

                    Comment


                    • #25
                      Re: Nude Triplet ! Nu met Update

                      zeer zeer mooi drieluik.
                      Het enige dat ik kan opmerken is de nogal onnatuurlijke toon van het eerste luik en dan voornamelijk het rechterhand. Lijkt wat plastiekachtig.
                      Maar verder supermooi!
                      http://www.flickr.com/photos/timpirotte/ commentaren welkom !

                      Comment


                      • #26
                        Re: Nude Triplet ! Nu met Update

                        Ik ben het eens met de lovende commentaren hierboven, maar het blijft mij storen dat in de middelste foto een stukje van haar gezicht is afgesneden.
                        Vriendelijke groet,

                        Jos

                        Comment


                        • #27
                          Re: Nude Triplet ! Nu met Update

                          Oorspronkelijk geplaatst door D80 Bekijk bericht
                          Zeer mooie foto's!
                          Ben absoluut geen kenner, maar vind eerste reeks veel mooier van tint dan de laatste.
                          En ook het moedervlekje vind ik beter staan dan zonder: heeft iets, hoe zal ik het zeggen, ondeugends? Iets on-perfect? En dat is mooier dan het geshopte...

                          Gelukkig maak ik beelden voor mij, en dus zoals ik ze goed vind !

                          MVG, Jeff
                          Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience. "When one person suffers from a delusion it is called insanity. When many people suffer from a delusion it is called religion ."

                          Comment


                          • #28
                            Re: Nude Triplet ! Nu met Update

                            Oorspronkelijk geplaatst door Jos Vanhengel Bekijk bericht
                            Ik ben het eens met de lovende commentaren hierboven, maar het blijft mij storen dat in de middelste foto een stukje van haar gezicht is afgesneden.

                            Ik kan je volgen hoor, maar het is echt een bewuste keuze !

                            MVG, Jeff
                            Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience. "When one person suffers from a delusion it is called insanity. When many people suffer from a delusion it is called religion ."

                            Comment


                            • #29
                              Re: Nude Triplet ! Nu met Update

                              mooi, het betere werk.

                              Comment


                              • #30
                                Re: Nude Triplet ! Nu met Update

                                Gelukkig maak ik beelden voor mij, en dus zoals ik ze goed vind !
                                Wat is dat voor een zinloze commentaar? Als je hier beelden post is dat om reacties te krijgen. Als het énkel voor jezelf is kan je ze ook op jouw computer laten staan... heb je geen commentaren van hier nodig.
                                En waarom pas je de eerste foto aan na reacties van sommigen hier? Je spreekt jezelf dus tegen.
                                Een goede reiziger heeft geen vaste plannen en is niet van plan om aan te komen. (Lao Tzu)

                                Comment

                                Working...
                                X