Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Stunning images , het effect dat je beoogt is er, de MU is zeer professioneel, maar ik blijf voor altijd de combinatie geel/roos of rood onmogelijk vinden
My S3 was so slow I went to the hospital to take new baby pictures, the buffer cleared just in time for her wedding pictures.
De eerste heeft hier voor mij duidelijk voorsprong. Prachtige kleurenpalet aan de ogen, super compositie en schitterend model. Enkel de lippen overtuigen me niet voor de volle 100%. Die komen mij enigszins ruw en droog over, niet echt passend voor het concept van beautyfotografie. Onderaan in de eerste foto bevatten ze zelfs een kleurverschil... Door de opmaak? Door de nabewerking? Of door het licht..? 'k zou dat persoonlijk toch bijretoucheren.
Oorspronkelijk geplaatst door Frederic De SmetBekijk bericht
Enkel de lippen overtuigen me niet voor de volle 100%. Die komen mij enigszins ruw en droog over, niet echt passend voor het concept van beautyfotografie. Onderaan in de eerste foto bevatten ze zelfs een kleurverschil... Door de opmaak? Door de nabewerking? Of door het licht..? 'k zou dat persoonlijk toch bijretoucheren.
Da's dan een kwestie van smaak veronderstel ik. De lippen zijn precies zoals ik ze hebben wou, ze zijn idd niet helemaal ingekleurd en met een goeie laag gloss erover. Het zou Rob zijn beste dag niet zijn als hij dat zou retoucheren
Da's dan een kwestie van smaak veronderstel ik. De lippen zijn precies zoals ik ze hebben wou, ze zijn idd niet helemaal ingekleurd en met een goeie laag gloss erover. Het zou Rob zijn beste dag niet zijn als hij dat zou retoucheren
Daar wil ik bij zijn als dat gebeurt
En verder : hoedje af voor alle drie !
Comment