Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Her wedding day...

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

Re: Her wedding day...

Ik vind de laatste foto gewoonweg af!
    ...Nikon D70S, Nikon D300, hoop glaswerk, flitsje...

http://www.esveaa.be

Comment

Mooie reportage hoor! Maar ik vind de foto's allemaal een beetje treurig voor een trouwdag....
      Camera: nikon D90, SB600, sb-24 , Sigma 17-70 F2.8/4.0 OS , Nikkor 70-300VR 4.5-5.6, 3 statieven, parapluutjes en een paar filtertjes en nog wat strobist materiaal
      My flickr My site

Comment

Proficiat, je hebt duidelijk een cliché doorbroken
        Bij die eerste foto zou je de bedenking kunnen maken "Gaat ie toch wel JA zeggen?"
        Bij de laatste foto die ik wél origineel vind vraag ik mij echter af of niemand over de overbelichting op de schouders gaat muggeziften? Of is dit bij dergelijke plaatjes dan toch toegelaten?
        Als het koppel deze goed vind is de opdracht zéker geslaagd!
        D70/18-70,D700/28-70, Tripod Velbon AEF-3,Lowepro Nova 4 AW,X-drive PRO 40Gb,SB600,SB900,Sigma APO Macro 180mm,Nikon 50mm 1.8, Sigma 70-200 2.8 APO DG,Sigma12-24,Bigma 50-500mm
        BD0290BE

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door pazman_nl Bekijk bericht
          De derde foto vind ik echt geweldig!

Maar met de gedachte dat het bruiloft foto's zijn vind ik ze niet passen.
          Zo'n dag, hoe cliché ook, is een vrolijke dag, de liefde moet er vanaf spatten, en dat is hier niet het geval.
          wordt er zelfs een beetje (te) depri van
          Nog eens terug komen kijken en blijf dit een prachtig reeksje vinden. Tuurlijk is zo'n trouwdag een
          vrolijke dag, waar de liefde van af dient te spatten, maar bij alles waar de liefde van af spat en bij
          alles dat vol leute en vrolijkheid is, is een beetje tristesse ook nooit ver weg. Het gaat zelfs hand
          in hand, kameraadschappelijk, samen op weg door dit leven. Vandaar dat het zo leuk en treffend
          is als een cliché als dit eens een trap onder de kont krijgt.

Comment

De echte momenten mooi vastgelegd.
            En het bruidje lijkt me helemaal niet ongelukkig, als je gewoon een moment wegdroomt of even nadenkt zonder te lachen wil toch niet zeggen dat je ongelukkig bent.

Ik vind dit zeer knap gedaan
            www.photo-rudi.be

Comment

Heel sterke reeks met een aparte sfeer.
              Ik kan dit heel zeker smaken, zelfs voor een trouwdag.
              SITE: http://www.xraypictures.be
              FOTOBLOG: http://xraypictures.wordpress.com

Comment

Vooral die laatste heel knap.
                I put the sexy in dyslexia

Comment

Mooie platen, als er een paar zulke in een album zitten zou ik dit zeker kunnen smaken.
                  Mooie bewerkingen ook trouwens
                  Website http://www.kristofpattyn.be

a lotta canonstuff

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Esveaa Bekijk bericht
                    Ik vind de laatste foto gewoonweg af!
                    Vind ik ook
                    Nikon D700 - Fuji S3 Pro / Nikkor 24-70 2.8 / Tokina 100 2.8 / Nikkor 50 1.8 / Sigma 70-200 2.8 / SB-600 - SB-26 /
                    Mijn foto's
                    Mijn blogje

Comment

3e foto, helemaal het einde!

Comment

Prachtige interpretatie, zeer smaakvol. Het contrast met de happy-happy sfeer van een trouwdag is heel mooi en duidelijk overgebracht, zonder goedkoop (of gewoon lelijk) te worden.

De houding en de blik in de eerste foto spreekt boekdelen, prachtige momentopname. Hetzelfde geldt voor foto 2, al komt die ietsje minder sterk over voor mij.

Derde foto is adembenemend en voor mij persoonlijk zelfs één van de beste die ik op deze site al gezien heb.

L.
                        http://lievendevlaminck.wordpress.com/

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Lieven De Vlaminck Bekijk bericht
                          Prachtige interpretatie, zeer smaakvol. Het contrast met de happy-happy sfeer van een trouwdag is heel mooi en duidelijk overgebracht, zonder goedkoop (of gewoon lelijk) te worden.

De houding en de blik in de eerste foto spreekt boekdelen, prachtige momentopname. Hetzelfde geldt voor foto 2, al komt die ietsje minder sterk over voor mij.

Derde foto is adembenemend en voor mij persoonlijk zelfs één van de beste die ik op deze site al gezien heb.

L.
                          Ik sluit me bij deze reactie aan.
                          Deze foto's zijn fantastisch. Niks droevig of ander ongein; gewoon Kunst. Mijn oprechte complimenten.
                          Ik ben jaloers.
                          meer over mijn fotografie is te vinden op
                          http://www.nandoonline.com

Comment

Prachtige derde!!!!
                            Digi-Steve

Comment

Nogmaals bedankt allen voor de gemengde reacties, altijd leuk &leerzaam ...

Oorspronkelijk geplaatst door azhrarn Bekijk bericht
                              Mijn oprechte complimenten.
                              Ik ben jaloers.
                              The feeling is mutual

Comment

Zoals ik reeds zei in je andere topic vond ik deze meer geschikt als bruidsfotografie, wat niet wegneemt dat deze reeks een staaltje van fotografie van hoog niveau is. Mijn favo's zijn 2 en 3.
                                Ik heb nu al verschillende keren komen kijken en 'k ben precies de enige die het opmerkt, maar in de eerste lijkt de bruid een supergroot rechteroog te hebben... Komt wat bevreemdend over, vind ik.

Mvg,
                                Frederic

Comment

Working...
                                X