Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Snapshot

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • #16
    Re: Snapshot

    Oorspronkelijk geplaatst door Frederic De Smet Bekijk bericht
    Nee, tuurlijk niet, maar voor showcase verwacht ik toch iets meer creativiteit door middel van belichting, compositie of afwerking dan gewoon een mooi snoetje
    En geloof me, de mooiste snapshots zijn die waar je het van de belichting moet hebben, zo uitzonderlijk zijn die niet.
    Maar als je en flits nodig hebt zullen de omstandigheden lang niet ideaal geweest zijn, en vermoed ik zelfs dat alles automatisch stond waardoor de flits op hoog vermogen inflitste om nog een beeld te kunnen overhouden.
    Daarom, maak eens wat leuke snapshots bij bv een raam waar het licht mooi binnenvalt, gewoon door je moment af te wachten. Het levert niet altijd iets op, maar de resultaten die je er mee zult boeken zullen ongetwijfeld een grotere artistieke waarde hebben dan deze foto. Veel succes!

    Mvg,
    Frederic
    Frederic,

    het was gewoon 's avonds én al betrekkelijk laat en heb ingeflitst via het "laag plafond" om niet teveel slagschaduwen te hebben (meen dat dit dan toch gelukt was?)
    En zeg nu zelf ...een leuke snoet...die zoeken jullie toch ook op in jullie shoots
    Voor mij waren het vnl haar ogen en die heb ik misschien iets té nadrukkelijk "in de verf" gezet...
    Heb hier nog in dit topic maar weinig onaantrekkelijke figuurtjes het revue zien passeren...
    Last edited by Aquarius; 2 december 2008, 20:00.
    D70/18-70,D700/28-70, Tripod Velbon AEF-3,Lowepro Nova 4 AW,X-drive PRO 40Gb,SB600,SB900,Sigma APO Macro 180mm,Nikon 50mm 1.8, Sigma 70-200 2.8 APO DG,Sigma12-24,Bigma 50-500mm
    BD0290BE

    Comment

    Working...
    X