Sja... het moest er een keer van komen. Madmax aan de kwasten en even terug in het mandje als het gaat om fotogafie. Ca 20 plaatjes geschoten tijdens de eerste les 'kwasten'
Ik wist eerlijk gezegd niet zo goed waar deze te plaatsen maar vond ze toch nog wel showcase-waardig.
De grote vraag waarom ik dit wil leren is alsvolgt.
-Soms kamp ik met afmeldingen van een MUA vlak voor de shoot.
-Soms wil ik NU naar buiten en heb geen MUA.
-Soms wil ik gewoon oefenen en kan geen MUA krijgen op korte termijn.
Ik heb een groot arsenaal aan visagisten waar ik op terug kan vallen maar soms denk ik wel eens.. kan ik dit niet zelf?????
JAWADDA.......Vandaag heb ik groot respect gekregen voor mijn smeerdozen. Dit is toch wel HEEL moeilijk op sommige vlakken en dit leer je niet ff 1,2,3.
Hier mijn eerste les (met dank aan mijn 12 jarige proefsmeerkonijn, Mariska, dat 4 uur stil heeft moeten zitten )
En hier hoe de eerste foto is opgebouwd.
Voorlaatste foto is 'out of cam'
Dan is het een kwestie van de laatste pukkeltjes/oneffenheden/shapen/haartjes en andere dingen in PS aanpakken en voila ... a model is born
Klik Hier: http://www.beautyshoot.nl/visagie/mariska01.jpg
Ik wist eerlijk gezegd niet zo goed waar deze te plaatsen maar vond ze toch nog wel showcase-waardig.
De grote vraag waarom ik dit wil leren is alsvolgt.
-Soms kamp ik met afmeldingen van een MUA vlak voor de shoot.
-Soms wil ik NU naar buiten en heb geen MUA.
-Soms wil ik gewoon oefenen en kan geen MUA krijgen op korte termijn.
Ik heb een groot arsenaal aan visagisten waar ik op terug kan vallen maar soms denk ik wel eens.. kan ik dit niet zelf?????
JAWADDA.......Vandaag heb ik groot respect gekregen voor mijn smeerdozen. Dit is toch wel HEEL moeilijk op sommige vlakken en dit leer je niet ff 1,2,3.
Hier mijn eerste les (met dank aan mijn 12 jarige proefsmeerkonijn, Mariska, dat 4 uur stil heeft moeten zitten )
En hier hoe de eerste foto is opgebouwd.
Voorlaatste foto is 'out of cam'
Dan is het een kwestie van de laatste pukkeltjes/oneffenheden/shapen/haartjes en andere dingen in PS aanpakken en voila ... a model is born
Klik Hier: http://www.beautyshoot.nl/visagie/mariska01.jpg
Comment