Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Knap werk maar enkele minpunten:
- overloop van wit doek met achtergrond door overbelichting
- vervorming van rechter voet en aderophoping op linker voet door krampachtige houding
- huidskleur van ledematen beïnvloed door obstructie in bloeddoorstroming, waarschhijnlijk door langdurige pose
- perspectiefvervorming door gebruik van te korte fokaal (36 mm)
Amaai ziet er goed uit
Ben wel niet mee eens met Kodachrome.
Ik zie geen overbelichte plekken in de achtergrond.
Ook zie ik geen vervorming.. 36mm x 1.5 = 54mm
Bloedophoping zie ik ook niet, wel een lijntje waar de kousen hebben gezeten.
Knap resultaat imo
Amaai ziet er goed uit
Ben wel niet mee eens met Kodachrome.
Ik zie geen overbelichte plekken in de achtergrond.
Bloedophoping zie ik ook niet, wel een lijntje waar de kousen hebben gezeten.
Knap resultaat imo
Ik weet zeker wat bij mij de aandacht trekt hoor...Je weet wel wat ik bedoel..
Ik had liever een zwarte achtergrond gezien..MAar das mijn mening. Mooie Shot
Mvg, Pascal,Schoonspikke
Als je schiet..schiet dan raak! 500 PIXHuawei P30 PRO
Nice.
Pose heeft veel mogelijkheden om met licht te spelen.
Cropfactor heeft geen invloed op de vervormingen die je kan krijgen, dus op 36mm is er groothoekvertekening. Het blijft hetzelfde objectief, het is alleen een uitsnede van het 'vervormde' beeld.
Nice.
Cropfactor heeft geen invloed op de vervormingen die je kan krijgen, dus op 36mm is er groothoekvertekening. Het blijft hetzelfde objectief, het is alleen een uitsnede van het 'vervormde' beeld.
Dank jewel.
Eventjes de afmetingen van bil en knie vergelijken met hoofd??? Normaal?? Sorry dan voor het model!!! Groothoek in studio is taboe tenzij speciaal vervormingseffect beoogd wordt.
Qua kleurverschil in uiteiden van ledematen, almede verkrampte voet, raad ik jullie aan toch eens beter te kijken (desnoods met uitvergroting)
Heb niet gesproken over overbelichte achtergrond maar wel over uitgebrande witte omslagdoek van model.(zie ook rechter schouder van model)
Henri
P.S. ik had het enkel over enkele kleine minpunten. Opmerking werden gedaan om poster en anderen te wijzen op enkele voorkomende fouten bij studiowerk,waarbij dikwijls gezondigd wordt.
Dacht dat mijn opmerkingen constructief waren. Anders zal ik me in de toekomst beprerken tot wow's en enkele 's of 's.
Last edited by kodachrome; 27 november 2008, 15:10.
Qua kleurverschil in uiteiden van ledematen, almede verkrampte voet, raad ik jullie aan toch eens beter te kijken (desnoods met uitvergroting)
uhmm.. das een beetje mijn schuld
Ik had deze plaat gezien van Luc en hem verteld hoe hij de kleurverschillen in PS kon corrigeren.
Dat heeft hij ook gedaan en de plaat ter beoordeling naar mij gestuurd. Echter ik was te laat met reageren.. (of luc pietje ongeduld natuurlijk hehehe) en voordat ik het wist stond hij er al.
De kleur is idd te groen nu.
Sorry Luc, zal de volgende keer 's nachts ook doorwerken hehehe
En het doek is op mijn scherm niet uitgebrand trouwens.
@ kodachrome : thx, je had gelijk hoor kwestie verkrampte ledematen en kleur
@ Mad Max : Sorry hé, werk je niet 24h op 24h (grapje)
@ rest : thx, vond het een toffe foto, alleen zijn er idd gebreken
Comment