Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Pauline -I-

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

Re: Pauline -I-

Frederic,

Zeer mooie reeks .... niks mis mee.

Gr. J@siu !!!
    >>> mijn "kritiek" is altijd mijn eerlijke "mening" en nooit mijn "commentaar" <<<

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door armani Bekijk bericht
      Ik zie hier een "kind" dat voor mij door de pose, make-up en photoshop geen kind meer is en voor mij wringt dat een beetje. Het kindse ontbreekt, het speelse, ik zie geen spontaniteit en geen emotie. Zelfs op de 100% crop vloekt voor mij de makeup en huidbewerking.

Ik zie zelden een kind zoals het hier wordt voorgesteld, zelfs niet in modeboekjes of kindercatalogussen.

Ik weet niet of je de catalogus van Filou & Friends kent. Die vind ik prachtig ! Daar slaagt men er in om een kind, vooral een kind te laten zijn, zonder make-up en weinig of geen photoshop retouches. Maar de spontaniteit en emotie spat van elke pagina.

Maar nog eens dit alles is een persoonlijke mening en ik ben blijkbaar de enige die er zo over denkt
      Je hebt natuurlijk wel gelijk en ik zit er ook wel eens mee met jongere modellen.
      Echter dit is iets wat ze zelf graag willen en je ziet modellen van 13-14 zich ineens ontwikkelen tot heel mooie modellen die straks graag verder willen in dit wereldje. Die zitten niet te wachten op een shoot waarop ze speels worden afgebeeld, maar juist op shoots waar de vamp in hun naar boven komt.

En ja.. soms werkt het niet helemaal op een foto en zie je dat ze een te kinderlijke uitstraling hebben.

Maar als je weet hoeveel shoots deze meiden al hebben gehad dan val je stijl achterover.

Kijk maar eens voor de grap:

Ik denk dat ze zelfs al meer shoots heeft gedaan dan Annelien
      Groetjes, Jörgen
      www.beautyshoot.nl

Comment

Het model van Frederic is wel wat ouder maar het gaat om de sfeer.

Kijk hier eens :

Comment

Het model van Frederic is wel wat ouder maar het gaat om de sfeer.
          Het model van Frederic is 12 als ik het goed heb, en haar plaatjes kennende denk ik niet dat ze jouw voorbeelden leuk zou vinden. Maar ik kan het mis hebben hoor, en ik weet ook wat jij bedoelt en snap het maar al te goed. Kijk maar eens naar die link die ik je gaf en naar haar port. Dit soort meiden vinden we straks terug op de voorkant van de Elle of zo

[edit] ow.. las het verkeerd. Je bedoelt dat ze ouder is dan de fotos in jouw link. okay .. snap het
          Last edited by MadMax; 26 november 2008, 21:20.
          Groetjes, Jörgen
          www.beautyshoot.nl

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door MadMax Bekijk bericht
            Kijk maar eens voor de grap:
            Of bekijk eens waarvoor ze allemaal al poseerde, acteerde, figureerde...enz
            KLIK

Schrik niet hé

Mvg,
            Frederic

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Frederic De Smet Bekijk bericht
              Of bekijk eens waarvoor ze allemaal al poseerde, acteerde, figureerde...enz
              KLIK

Schrik niet hé

Mvg,
              Frederic
              holy $hit.. dat wist ik niet eens
              Nja.. zo zie je maar
              Groetjes, Jörgen
              www.beautyshoot.nl

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door MadMax Bekijk bericht
                Het model van Frederic is 12
                Dat vat het zo een beetje samen.

Maar we zijn serieus off topic aan het gaan

Comment

Maar we zijn serieus off topic aan het gaan
                  Oh, zo lang het leuk en vriendelijk blijft heb ik daar geen erg in

Mvg,
                  Frederic

Comment

Een hele mooie derde! Ook een mooi model
                    Live your life with passion...

Comment

Ik heb er geen fluit verstand van verder, ben ook totaal niet thuis in dat hele modellenwereldje, maar ik zag die crop enne...... als je dat nu eens opschuift he, dat dat rechteroog eraf valt en je alleen het linkeroog ziet met een stukje meer van het gezicht eronder erbij. Dan heb je toch eigenlijk een superfoto? Nogmaals ik heb er geen verstand van maar probeer het is?

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door JorisA Bekijk bericht
                        Ik heb er geen fluit verstand van verder, ben ook totaal niet thuis in dat hele modellenwereldje, maar ik zag die crop enne...... als je dat nu eens opschuift he, dat dat rechteroog eraf valt en je alleen het linkeroog ziet met een stukje meer van het gezicht eronder erbij. Dan heb je toch eigenlijk een superfoto? Nogmaals ik heb er geen verstand van maar probeer het is?
                        'k heb eerlijk gezegd die foto op de computer eens ingezoomd, maar iets meer naar links opgeschoven tot haar rechteroog (links voor ons dus) volledig in beeld was en 'k vond die ook super... Zo zie je maar, met een plaat die sterk is op zichzelf kan je vaak nog andere goede crops uithalen.

Mvg,
                        Frederic

Comment

Ja, dat lijkt me inderdaad ook een schitterende foto. Het spreekt ineens veel meer. Kun je hem niet plaatsen want ik wil graag zien hoe hij in het echt is.

Comment

Working...
                          X