Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Wil jij ook de werking van Belgiumdigital ondersteunen? Verleng of start dan je vzw-lidmaatschap en geniet van voordelen bij activiteiten en kortingen bij onze partners.
Ik zie hier een "kind" dat voor mij door de pose, make-up en photoshop geen kind meer is en voor mij wringt dat een beetje. Het kindse ontbreekt, het speelse, ik zie geen spontaniteit en geen emotie. Zelfs op de 100% crop vloekt voor mij de makeup en huidbewerking.
Ik zie zelden een kind zoals het hier wordt voorgesteld, zelfs niet in modeboekjes of kindercatalogussen.
Ik weet niet of je de catalogus van Filou & Friends kent. Die vind ik prachtig ! Daar slaagt men er in om een kind, vooral een kind te laten zijn, zonder make-up en weinig of geen photoshop retouches. Maar de spontaniteit en emotie spat van elke pagina.
Maar nog eens dit alles is een persoonlijke mening en ik ben blijkbaar de enige die er zo over denkt
Je hebt natuurlijk wel gelijk en ik zit er ook wel eens mee met jongere modellen.
Echter dit is iets wat ze zelf graag willen en je ziet modellen van 13-14 zich ineens ontwikkelen tot heel mooie modellen die straks graag verder willen in dit wereldje. Die zitten niet te wachten op een shoot waarop ze speels worden afgebeeld, maar juist op shoots waar de vamp in hun naar boven komt.
En ja.. soms werkt het niet helemaal op een foto en zie je dat ze een te kinderlijke uitstraling hebben.
Maar als je weet hoeveel shoots deze meiden al hebben gehad dan val je stijl achterover.
Het model van Frederic is wel wat ouder maar het gaat om de sfeer.
Het model van Frederic is 12 als ik het goed heb, en haar plaatjes kennende denk ik niet dat ze jouw voorbeelden leuk zou vinden. Maar ik kan het mis hebben hoor, en ik weet ook wat jij bedoelt en snap het maar al te goed. Kijk maar eens naar die link die ik je gaf en naar haar port. Dit soort meiden vinden we straks terug op de voorkant van de Elle of zo
[edit] ow.. las het verkeerd. Je bedoelt dat ze ouder is dan de fotos in jouw link. okay .. snap het
Ik heb er geen fluit verstand van verder, ben ook totaal niet thuis in dat hele modellenwereldje, maar ik zag die crop enne...... als je dat nu eens opschuift he, dat dat rechteroog eraf valt en je alleen het linkeroog ziet met een stukje meer van het gezicht eronder erbij. Dan heb je toch eigenlijk een superfoto? Nogmaals ik heb er geen verstand van maar probeer het is?
Ik heb er geen fluit verstand van verder, ben ook totaal niet thuis in dat hele modellenwereldje, maar ik zag die crop enne...... als je dat nu eens opschuift he, dat dat rechteroog eraf valt en je alleen het linkeroog ziet met een stukje meer van het gezicht eronder erbij. Dan heb je toch eigenlijk een superfoto? Nogmaals ik heb er geen verstand van maar probeer het is?
'k heb eerlijk gezegd die foto op de computer eens ingezoomd, maar iets meer naar links opgeschoven tot haar rechteroog (links voor ons dus) volledig in beeld was en 'k vond die ook super... Zo zie je maar, met een plaat die sterk is op zichzelf kan je vaak nog andere goede crops uithalen.
Ja, dat lijkt me inderdaad ook een schitterende foto. Het spreekt ineens veel meer. Kun je hem niet plaatsen want ik wil graag zien hoe hij in het echt is.
Comment