Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Wil jij ook de werking van Belgiumdigital ondersteunen? Verleng of start dan je vzw-lidmaatschap en geniet van voordelen bij activiteiten en kortingen bij onze partners.
Omdat ik binnenkort een workshop ga geven, wilde ik 3 dingen proberen die ik de beste man zou kunnen leren. Daarom zijn deze beelden ook met minimaal aantal lampen geschoten en ook nagenoeg niet gefotoshopd.
Thanks so far.
Is dit niet het bewijs dat het ook met minder gaat, Ja toch?
Mooie platen met schone filmnoirstijl.
Ik hou er wel van om eens wat minder gepolijst werk van u te zien. Een sproetje hier en een vlekje daar moet toch kunnen? Het vermindert niks aan de schoonheid van het model of de foto's.
Pffft zoals altijd weer schitterende foto's van MadMax hé.....moeilijk om een "beste" te kiezen....als het dan toch moet, nummer 2 voor mij.
Prachtig met het licht gespeeld!
Top-foto's
#BD1024BE# ------------------- http://www.sallybelgium.be -------------------
Canon EOS 6D - Canon EOS 40D - Speedlite 580EX - Canon 24-105L IS - Canon 70-200L IS f2.8 - Canon 100-400L IS - Sigma 12-24 - Sigma 8-16 - Tamron 24-75
Leuk om te zien hoe je haar mooie kaaklijn accentueert in de foto's.
In de eerste beetje op randje van lokale overbelichting, maar dat is logisch met een witte pruik en de onderste foto lijkt mij wat serieuzer en donkerder (figuurlijk) in vergelijking met 2 bovenstaande die mij wat speelser lijken.
Ikzelf heb niet direct een voorkeur in deze serie omdat ze allemaal iets hebben waar ik zelf blij mee ben.
no1- het diepte effect in de plaat.
no2- de rare hoek van het hoofd en de mooie kaaklijn. Vond ik weer eens wat anders dan anders
no3- die zwarte streep als oog, dat voor mij iets heel duisters en ruws geeft aan de plaat. (de vorige shoot heb ik dit getracht met visagie te doen, weet je nog
AL met al voor mij een leuke serie met prima resultaten. Binnenkort nog een paar.
Thanks allemaal.
Comment