Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Maïté en Florence

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • #16
    Re: Maïté en Florence

    Kvind u foto's allemaal heel goe foantje!!

    Comment


    • #17
      Re: Maïté en Florence

      Oorspronkelijk geplaatst door LennyG Bekijk bericht
      Kvind u foto's allemaal heel goe foantje!!
      thanls
      Canon 5D MK II, 85mm 1.2,12-24,24-70 2.8,Fishy

      Comment


      • #18
        Re: Maïté en Florence

        Bij de eerste vind ik de blik van het model heel angstig, de belichting niet echt mooi ( beetje té rechtop ) en idd, de ellebogen doen me kippevel krijgen...

        Bij twee is het zoals voordien al vermeld echt jammer van de vingertoppen die uit haar haar komen...

        De derde vind ik dan de beste qua compo, maar ik vind de modellen echt té jong voor dit soort poses ( ofwel zien ze er alleen zo uit )...

        Neem dit nu niet verkeerd op maar ik vind het niet echt een sterke reeks door aangehaalde punten.
        Daarom zeg ik nog niet dat ik het zelf beter kan he... Het zijn gewoon puntjes die opvallen.
        http://www.knstyle.be

        What doesn't kill you, will make you more strong ! ( James Hetfield )

        Comment


        • #19
          Re: Maïté en Florence

          't Zal waarschijnlijk je manier van werken zijn en je stijl, want er wordt nogal hard ingeflitst (quasi frontaal en met 1 flitser). Heb je album bekeken. Daardoor krijg je harde slagschaduwen.
          Zelf ben ik daar geen voorstander van. Maar goed. Ik zou minder hard inflitsen en een 2de flitser meenemen op een statiefke of zo. Nu is er weinig reliëf in de foto.
          Mijn voorkeur gaat naar 2 als die vingers er niet waren.
          Het is alleszins een mooi dankbaar model waar mooie foto's van te maken zijn.
          [FONT=Arial][SIZE=1]Woonplaats: rond het Hasseltse.

          Comment

          Working...
          X