Aankondiging
Collapse
No announcement yet.
Eerste baby-foto's : baby = 2 weken oud
Collapse
X
-
-
Re: Eerste baby-foto's : baby = 2 weken oud
Babyfoto's zijn steeds zo vertederend hé....
Maar deze zijn in mijn ogen echt niet mooi, sorry
En neen, het ligt echt niet aan die wolk van een baby, maar wel aan de fotograaf van dienst.
Vooral die belichting is wat mij betreft een dikke NO...NO....
Grtz. Peter
PS : Snel andere en betere foto's van de baby gaan maken hé
-
Vertederend, maar de belichting zit hier compleet fout imho.Groetjes, Jörgen
www.beautyshoot.nl
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door MadMax Bekijk berichtVertederend, maar de belichting zit hier compleet fout imho.
grt,bouk.wie niet spreekt wordt niet gehoord, wie niet schrijft wordt niet gelezen.
http://s281.photobucket.com/user/tut...0polder?sort=3
https://www.facebook.com/profile.php?id=100008593234290
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door MadMax Bekijk berichtVertederend, maar de belichting zit hier compleet fout imho.Groetjes Vicky
Comment
-
Dit is een belichting die voor ijn grootvader prima gewerkt had: HARD, HARD HARD... maar voor de schitterende kleinzoon kan je beter ZACHT ZACHT ZACHT gaan, het leven wordt vroeg of laat nog wel hard genoeg voor hem !
Keep working - je hebt een prachtmodel in huis !
Pat
Comment
-
-
Hoi iedereen,
Bedankt voor de reactie, en ik het de foto's een beetje proberen aan te passen via PS,
dus toch geleerd van neg. reactie's hier.
Maar dom dat ik weer ben , heb ik de nieuwe aangepaste foto's op de zelfde plaats weggesaved als waar de vorige staan.
Dus u kan jammer genoeg het verschil niet meer zien.
Moet U er wel bijvertellen dat deze foto's vrij snel genomen zijn, gewoon uit de hand, met standart flits van het toestel zelf.
dus geen studio, geen extra belichtingen rond het voorwerp....
Maar ben tevreden met de aangepaste versie foto's ( kan ze echt niet beter krijgen met PS )
heb de rode kleur getemperd, en alles iets lichter opgetrokken.
dank voor de meningen
ga zeker nog terug komen met nieuwe,hopelijk ook met beter (bezit een studio, geen extra flits)foto'sJos
Site
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door kodachrome Bekijk berichtis beslist nog geen katastrofe.Een beetje opheldering van de schaduwen en aanpassing van het contrast geeft het volgende
Henri
Dat is prachtig voor elkaar gekregen, heb het direct ook geprobeerd ,maar krijg belange niet zo een egale huid.
Heb bij belichting schaduw verminderd, en dan bij belichting contrast bewerkt, meer en minder, geprobeert
maar krijg belange dit resultaat niet.
Heb wel photoshop elements 6.0 ...... zou het daar aan liggen ????
dan moet ik beslist overgaan naar Photoshop (zonder elements)
of heb u nog een ander software pakket.
laat deze foto hier nog maar wat staan, kan ik verder experementeren en vergelijken.
maar dit gaat mij nooit lukken zo een gladde huid : pffff bij mij blijft het ruis!!!!
hartelijk dank
als ik alles zo kan verbeteren, dan ga ik direkt mijn 3.000 foto's verbeteren.Jos
Site
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Josv Bekijk berichtHola Henri,
Dat is prachtig voor elkaar gekregen, heb het direct ook geprobeerd ,maar krijg belange niet zo een egale huid.
Heb bij belichting schaduw verminderd, en dan bij belichting contrast bewerkt, meer en minder, geprobeert
maar krijg belange dit resultaat niet.
Heb wel photoshop elements 6.0 ...... zou het daar aan liggen ????
dan moet ik beslist overgaan naar Photoshop (zonder elements)
of heb u nog een ander software pakket.
laat deze foto hier nog maar wat staan, kan ik verder experementeren en vergelijken.
maar dit gaat mij nooit lukken zo een gladde huid : pffff bij mij blijft het ruis!!!!
hartelijk dank
als ik alles zo kan verbeteren, dan ga ik direkt mijn 3.000 foto's verbeteren.
Oeps mea culpa
Vergeten te melden dat na correctie in PS nog als laatste stap neat image heb gebruikt.
Dit is plug-in voor PS en hierbij te bekomen:
Succes
HenriLast edited by kodachrome; 14 november 2008, 17:18.lidnummer: BD0435BE
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door kodachrome Bekijk bericht
Hartelijk dank Henri, heb ff een poging gedaan : zie hierboven de laatste foto in de reeks.
ga nu nog verder experementeren. heb nog een 3.000 foto's te gaan.
hartelijk dankJos
Site
Comment
-
Comment