Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Nieuwe 'Dress to Impress' workshop op 14 december 2024. Informatie en (snel) inschrijven hier.
heb ze bijna allemaal in schuine stand gefotografeerd, zowel portret als landscape, geeft meer dynamiek vind ik en op deze manier kon ik het best de enorme geluidsboxen op het podium uit beeld houden
Mooie reeks.
Het compo van de 3de is maar dat heeft iedereen al gezegd
Bij nummerke 1 komen de kleurtjes er mooi uit.
En het was idd niet gemakkelijk maar wel plezant
Vind ik ook.
Eerst spijtig van die zwarte handschoenen.
Tweede is bij mij wel de beste.
Derde net iets te donker vind ik. Licht van tweede en deze was TOP.
Met mijn NIKON in de hand kom ik door het hele land, en nog wat NIKKOR lenzen voor over de grenzen.
Vind ik ook.
Eerst spijtig van die zwarte handschoenen.
Tweede is bij mij wel de beste.
Derde net iets te donker vind ik. Licht van tweede en deze was TOP.
Op mijn laptopke komen die alle drie goed over, maar op kantoor is (heb daar wel enorme ramen met veel licht en het scherm is ingesteld voor tekstverwerking)
die tweede veel te fel
de derde komt te veel gesatureerd over
en de madam met de zwarte handschoenen veel te blauw in het zwart
ja ik heb die madam geen zwarte handschoenen aangedaan, maar vond de painting in elk geval een verdiende eerste plaats
Op mijn laptopke komen die alle drie goed over, maar op kantoor is (heb daar wel enorme ramen met veel licht en het scherm is ingesteld voor tekstverwerking)
die tweede veel te fel
de derde komt te veel gesatureerd over
en de madam met de zwarte handschoenen veel te blauw in het zwart
ja ik heb die madam geen zwarte handschoenen aangedaan, maar vond de painting in elk geval een verdiende eerste plaats
Mijn scherm is wel niet gecalibreerd
Met mijn NIKON in de hand kom ik door het hele land, en nog wat NIKKOR lenzen voor over de grenzen.
Comment