Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Wil jij ook de werking van Belgiumdigital ondersteunen? Verleng of start dan je vzw-lidmaatschap en geniet van voordelen bij activiteiten en kortingen bij onze partners.
Forget New-York, Paris and Milan, the real fashion photographer lives in Almere
En als je het adres van VOGUE wil ... kijk dan op de binnenkant van de cover..
On topic, prachtige plaat Jorgen, perfecte omzetting en ook een bloemetje voor de visagie want die maakt mee de plaat.
sèèèèèèèèèèèèèèèèèèèèèèggggggggggggg...
Zal 't gaan ja???
Je zal dan volgend jaar zeuren dat ze niet allemaal in de BOF mogen zeker...?
Topplaat!
En als ik dan toch mag/moet zeuren, dan zou ik toch even de nagel van haar middel- en ringvinger nog eens onder de loep nemen, want die zijn wat te donker
Oorspronkelijk geplaatst door Frederic De SmetBekijk bericht
sèèèèèèèèèèèèèèèèèèèèèèggggggggggggg...
Zal 't gaan ja???
Je zal dan volgend jaar zeuren dat ze niet allemaal in de BOF mogen zeker...?
Topplaat!
En als ik dan toch mag/moet zeuren, dan zou ik toch even de nagel van haar middel- en ringvinger nog eens onder de loep nemen, want die zijn wat te donker
Mvg,
Frederic
En het bandje mag zo blijven?
Voor de rest volg ik...
You don't like my pics? Zero sugar, zero taste...
[...dwarsliggers houden de sporen recht...] Imagening the world with Nikon and Tamron stuff
Poeh... volgens mij heb jij alleen maar goeie foto's omdat je knappe modellen kunt krijgen *draait rug, kruist armen en duwt jaloers kin en neus in de lucht*
Toppie!
If you always do what you always did, you will always get what you always got. www.sylviehuybrecht.be
Comment