Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Wil jij ook de werking van Belgiumdigital ondersteunen? Verleng of start dan je vzw-lidmaatschap en geniet van voordelen bij activiteiten en kortingen bij onze partners.
Sorry maar als ik onder deze foto de indrukwekkende camera uitrusting zie dan begrijp ik niet hoe dit beeld tot stand kwam , nergens scherp en een niet-flatterende kleurzweem.
Als ik de vorige comments lees dan gaat dat van "misschien was het wel de bedoeling tot de pose primeert over het technische enz .....
In dat geval vind ik dat het hier serieus bergaf aan het gaan is met de fotografie ; nieuwe strekkingen , ideetjes allemaal geen probleem mee , dat moet kunnen .
Technische zou met de huidige uitrustingen geen probleem mogen zijn !
Sorry maar als ik onder deze foto de indrukwekkende camera uitrusting zie dan begrijp ik niet hoe dit beeld tot stand kwam , nergens scherp en een niet-flatterende kleurzweem.
Als ik de vorige comments lees dan gaat dat van "misschien was het wel de bedoeling tot de pose primeert over het technische enz .....
In dat geval vind ik dat het hier serieus bergaf aan het gaan is met de fotografie ; nieuwe strekkingen , ideetjes allemaal geen probleem mee , dat moet kunnen .
En iedereen zijn mening natuurlijk. Ik vind dit wel kunnen, alleen het blauw (zwart) mocht ietsje minder blauw zijn. Dof ietsie groter idd.
Zeker weten showcase materiaal
Oorspronkelijk geplaatst door Frederic De SmetBekijk bericht
Is dat je goed voornemen...? Toppie!
Mvg,
Frederic
Frederic, heb ik str geroepen ? Neen, dus , ik ben je persoonlijke aanvallen kotsbeu ;
Jouw comments op mijn werk zijn steeds met bijbedoelingen en hang nu alstublieft niet de onschuldige pastoor uit ! Einde citaat
heb effe naar je laatste foto's gekeken en inderdaad het gaat bergaf met de fotografie (platte flitsbelichting, veel te veel scherptediepte, automatisering ten top) , maar soit......
Het voorste oog is wel degelijk scherp, en door het gekozen diaf krijg je een mooiere scherpte-diepte (scherpte mocht misschien op andere oog, of het haar had iets minder voor het oog mogen hangen, maar scherp is ie wel degelijk)
de sfeer klopt , en het is mooi gekadreerd
leuke foto!
Comment