Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Nieuwe 'Dress to Impress' workshop op 14 december 2024. Informatie en (snel) inschrijven hier.
Ik was bezig met oude foto's van een kleurtje te voorzien best moeilijk met foto's van 50 jaar geleden.
Ik heb een bestaande foto daarom eerst terug gezet naar zw om daarna een vergelijking te maken hoe de kleuren het beste overkwamen en e.v.t. te copieeren als basis voor de oude ZW foto's.De manier van werken is ook anders als dat ik gewend was dus voor mij ook nieuw.
Ik zit zeker niet te wachten op dubbel werk lol
Dit werkt mooi, niet?
Ik gebruik deze soort techniek al enkele jaren om pentekeningen in te kleuren. Niet mijn favoriete werk maar zo nu en dan erg leuk om te doen. je moet er alleen altijd voor waken dat de randen goed verwerkt worden. Daar wil het nogal eens foutgaan, maar dat zal nauwelijks zichtbaar worden op dit formaat.
Mooi werk.
op retouch pro is er deze maand een 'contest' over inkleuren. Moet je op het einde van de maand de resultaten van sommige gasten eens zien. En vooral ... ook zelf eens proberen
Knap werk Ik vind alleen het kleurverschil tussen lippen en tandvlees niet echt realistisch. Dat laatste mag imo iets donkerder/dieper rood zijn. (nu komt het wat gebit-achtig over)
Comment