Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Onze volgende workshop: Street-Fashion - 8 maart 2025, Herentals
Ik vind het een serene prent met een goede belichting en afwerking.
En weer zo'n raadsel waarom op deze prent nauwelijks wordt gereageerd en op andere wel.
De feedback op BD begint me wel tegen te vallen.
Zoals gezegd zou ik de foto wat croppen.
wel als je reactie wilt..
Ik vraag me af waar haar lijf is, maar aangezien ikzelf redelijk *slank* ben kan ik wel raden dat ze maar zo breed is En mss was het leuker als ze haar ogen open had. Bruine ogen, of niet ?
Mijn Website | Canon 5 D II - 5D - 35mm f1.4 - 135mm f2.0 - 24-105mm f4 - 70-200mm f2.8 IS - 580 exen pijnlijke nek
Ik ga mee met Mark.
Maar als je dit dan toch doet zou ik meteen de symmetrie aanpakken. Basisplaat is bijna helemaal goed. (mijn mening )
FF warpen dus (beam me up Scotty )
Ik vind m'n eigen plaat beter, zal ook uitleggen waarom.
Heb hem bewust zo zacht en 'flets' gelaten omdat het bij de sfeer past ... vind ik he Jullie hoeven het niet met mij eens te zijn Iedereen heeft recht op zijn mening en smaak. Maar vind het altijd leuk mijn foto eens bewerkt te zien door iemand anders, dus heb er zeker geen probleem mee.
Hoe ik haar heb weten te strikken... ze hield van m'n stijl
Ik heb de spirit zeker en vast, maar ik ga de foto's niet harder maken als ik het zelf niet nodig vind
Maar deze gaat om het zachte, om het serene. En deze wil ik zacht houden
Ja MadMax, bedankt voor de tools.
Ik zal de foto's een boost geven waar ik het mooi vind
Alvast bedankt voor de raad.
Maar ik heb de motivatie om het goed te doen, ben lang nog geen prof...
Dat is ook niet de intentie van Mark, of mij, of andere criticasters,
Enige dat wij willen is een super plaatje van jou.
Maar als er een paar 'pro'' s je afbeelding op een serieuze manier gaan beoordeleen kan jij je natuurlijk gaan afvragen wat er van waar kan zijn of niet.
En of je er iets mee doet is natuurlijk een tweede.
Kijk eens in mensen en modellen en kijk eens hoevaak een een topper zoals Maniac de moeite nemt om een plaatje even onder handen te nemen.
Dit doet hij niet voor de lol denk ik. Ik geloof meer dat hij dit doet om de TS een zetje in de rug te geven omdat de basisplaat goed is.
Comment