Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Trouwfoto's in sepia

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• Trouwfoto's in sepia

Ik heb onlangs mijn eerste huwelijk gefotografeerd van vrienden.
    Ik ben eens nieuwsgierig wat jullie vinden van het resultaat.
    [IMG][/IMG]
    [IMG][/IMG]
    Last edited by cgs-studio; 6 november 2008, 15:46.

Re: Trouwfoto's in sepia

Post ze eens wat groter aub...

Hier kan je weinig uit opmaken hoor...
    www.strobistworkshops.be - www.fotobedrijf.be

Comment

Als ik inlog bij belgiumdigital komen ze nochtans groot genoeg uit hoor.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door cgs-studio Bekijk bericht
        Als ik inlog bij belgiumdigital komen ze nochtans groot genoeg uit hoor.
        volgens eigenschappen: 394x519 en das klein.
        grt,bouk.
        wie niet spreekt wordt niet gehoord, wie niet schrijft wordt niet gelezen.
        http://s281.photobucket.com/user/tut...0polder?sort=3
        https://www.facebook.com/profile.php?id=100008593234290

Comment

hoi,

ja jammer dat hun gezicht er niet opstaat hé.

MVG
          Krisss
          www.kris-sinnaeve.be

Comment

Ja, valt nogal op dat het altijd van de rugzijde is.
            Hopelijk voor hen heb je er ook andere?

Comment

De twee bovenstaande reacties waren ook mijn eerste gedacht.
              Als 'rugzijde-foto's' zijn ze zeker geslaagd
              Voorkeur voor numero uno

Comment

Ik heb enkel de foto's van hun rugzijde gepubliceerd voor de privacy te respecteren van mijn vrienden...

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door cgs-studio Bekijk bericht
                  Ik heb enkel de foto's van hun rugzijde gepubliceerd voor de privacy te respecteren van mijn vrienden...
                  das een nobel streven hoor, maar zet ze dan helemaal maar niet op BD, nu is er altijd nog een risico, dat ze alsnog worden herkend!!!
                  grt,bouk.
                  wie niet spreekt wordt niet gehoord, wie niet schrijft wordt niet gelezen.
                  http://s281.photobucket.com/user/tut...0polder?sort=3
                  https://www.facebook.com/profile.php?id=100008593234290

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door bouk Bekijk bericht
                    das een nobel streven hoor, maar zet ze dan helemaal maar niet op BD, nu is er altijd nog een risico, dat ze alsnog worden herkend!!!
                    grt,bouk.
                    Helemaal mee eens. Hopelijk worden ze niet herkend en op de marktplaats gestenigd, want trouwen... brrrrr... dat is een echte schande

Met de foto's zelf ga je voor mij volledig de mist in.

Foto 1. De storende overbelichtingsvlekken in het kleed die de aandacht naar zich toe rukken. Wat gebeurde er met het kostuum van de bruidegom..? Het strepenmotief komt heel raar over. 't kostuum op zich komt ook serieus slordig over en allesbehalve flatterend om als trouwfoto te dienen vanuit die positie.

Foto 2. Een pas gehuwd paar aan 't zeulen met een melkketel, snap ik niet echt. Ze staan trouwens beiden schuin, net alsof ze dreigen om te vallen.

Foto 3. Veruit de beste qua compositie, maar vor mij teveel storende elementen en een te hoog snapshotgehalte om te kunnen dienen als mooie bruidsfotografie en in het album te steken als mooie herinnering voor later...

Nogmaals het bewijs dat bruidsfotografie toch stukken moeilijker is dan vaak aangenomen wordt.

Mvg,
                    Frederic

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Frederic De Smet Bekijk bericht
                      Helemaal mee eens. Hopelijk worden ze niet herkend en op de marktplaats gestenigd, want trouwen... brrrrr... dat is een echte schande

Met de foto's zelf ga je voor mij volledig de mist in.

Foto 1. De storende overbelichtingsvlekken in het kleed die de aandacht naar zich toe rukken. Wat gebeurde er met het kostuum van de bruidegom..? Het strepenmotief komt heel raar over. 't kostuum op zich komt ook serieus slordig over en allesbehalve flatterend om als trouwfoto te dienen vanuit die positie.

Foto 2. Een pas gehuwd paar aan 't zeulen met een melkketel, snap ik niet echt. Ze staan trouwens beiden schuin, net alsof ze dreigen om te vallen.

Foto 3. Veruit de beste qua compositie, maar vor mij teveel storende elementen en een te hoog snapshotgehalte om te kunnen dienen als mooie bruidsfotografie en in het album te steken als mooie herinnering voor later...

Nogmaals het bewijs dat bruidsfotografie toch stukken moeilijker is dan vaak aangenomen wordt.

Mvg,
                      Frederic

mijn gedacht
                      als dit showcase is dan heb ik ook nog een paar fotokes
                      ps als je dit subforum gebruikt dan moet je toch zeker de forumregels kennen
                      mvg Wilfried

7D - 15 85is - 100L is macro - 2witte buizen 70-200L+100-400L

Comment

Eerste vind ik heel sfeervol. Is zo'n foto die je niet in elke kerk kan maken.
                        Tweede en derde vind ik heel symbolisch. Ik vermoed dat het duo samen op een boerderij gaat wonen, en er de lasten samen van wil dragen...

Comment

Working...
                        X