Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Op 22 februari 2025 bezoekt Belgiumdigital enkele iconische locaties in Gent. Meer informatie HIER! Deze stadswandeling is inmiddels VOLGEBOEKT!
Wil jij ook de werking van Belgiumdigital ondersteunen? Verleng of start dan je vzw-lidmaatschap en geniet van voordelen bij activiteiten en kortingen bij onze partners.
Ik heb onlangs mijn eerste huwelijk gefotografeerd van vrienden.
Ik ben eens nieuwsgierig wat jullie vinden van het resultaat.
[IMG][/IMG]
[IMG][/IMG]
Last edited by cgs-studio; 6 november 2008, 15:46.
das een nobel streven hoor, maar zet ze dan helemaal maar niet op BD, nu is er altijd nog een risico, dat ze alsnog worden herkend!!!
grt,bouk.
Helemaal mee eens. Hopelijk worden ze niet herkend en op de marktplaats gestenigd, want trouwen... brrrrr... dat is een echte schande
Met de foto's zelf ga je voor mij volledig de mist in.
Foto 1. De storende overbelichtingsvlekken in het kleed die de aandacht naar zich toe rukken. Wat gebeurde er met het kostuum van de bruidegom..? Het strepenmotief komt heel raar over. 't kostuum op zich komt ook serieus slordig over en allesbehalve flatterend om als trouwfoto te dienen vanuit die positie.
Foto 2. Een pas gehuwd paar aan 't zeulen met een melkketel, snap ik niet echt. Ze staan trouwens beiden schuin, net alsof ze dreigen om te vallen.
Foto 3. Veruit de beste qua compositie, maar vor mij teveel storende elementen en een te hoog snapshotgehalte om te kunnen dienen als mooie bruidsfotografie en in het album te steken als mooie herinnering voor later...
Nogmaals het bewijs dat bruidsfotografie toch stukken moeilijker is dan vaak aangenomen wordt.
Oorspronkelijk geplaatst door Frederic De SmetBekijk bericht
Helemaal mee eens. Hopelijk worden ze niet herkend en op de marktplaats gestenigd, want trouwen... brrrrr... dat is een echte schande
Met de foto's zelf ga je voor mij volledig de mist in.
Foto 1. De storende overbelichtingsvlekken in het kleed die de aandacht naar zich toe rukken. Wat gebeurde er met het kostuum van de bruidegom..? Het strepenmotief komt heel raar over. 't kostuum op zich komt ook serieus slordig over en allesbehalve flatterend om als trouwfoto te dienen vanuit die positie.
Foto 2. Een pas gehuwd paar aan 't zeulen met een melkketel, snap ik niet echt. Ze staan trouwens beiden schuin, net alsof ze dreigen om te vallen.
Foto 3. Veruit de beste qua compositie, maar vor mij teveel storende elementen en een te hoog snapshotgehalte om te kunnen dienen als mooie bruidsfotografie en in het album te steken als mooie herinnering voor later...
Nogmaals het bewijs dat bruidsfotografie toch stukken moeilijker is dan vaak aangenomen wordt.
Mvg,
Frederic
mijn gedacht
als dit showcase is dan heb ik ook nog een paar fotokes
ps als je dit subforum gebruikt dan moet je toch zeker de forumregels kennen
Eerste vind ik heel sfeervol. Is zo'n foto die je niet in elke kerk kan maken.
Tweede en derde vind ik heel symbolisch. Ik vermoed dat het duo samen op een boerderij gaat wonen, en er de lasten samen van wil dragen...
Comment