Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Wil jij ook de werking van Belgiumdigital ondersteunen? Verleng of start dan je vzw-lidmaatschap en geniet van voordelen bij activiteiten en kortingen bij onze partners.
VZW-leden: Je vindt hier de uitnodiging voor de (online) Algemene Vergadering op 28 december 2024.
Mja, wat kan je meer zeggen dan "deze platen zijn AF"
Voorkeur voor foto 1 omwille van de krachtige pose en dito toning.
Foto 3 het minst, de kleurtjes in het pulletje storen mij een klein beetje .. maar dat is echt maar een klein beetje.
Foto 2 ... totaal atypisch werk van Frank Doorhof , maar daarom niet minder super in mijn persoonlijke visie
Nikon D80 - Nikor 50mm F1.8 - Sigma 70-200mm F2.8 EX APO HSM - LowePro Trekker 200
Laatste vind ik de mooiste: heel mooi belicht en goede pose.
eerste de minste: vooral de achterkant van de hals is belicht. Het gezicht is echt te donker.
de eerste is zeer netjes , beetje te donker in het gezicht dat wel
de andere twee vind ik de bewerking echt niks.......doet echt afbreuk aan de anders mooie platen
blik op nr 3 is wel schitterend!
Moeilijk om te kiezen, foto's zijn "super"
(zijn we gewoon zijn van je)
Toch vind ik foto 2 de mooiste.
Bij foto 1 niet iets te donker ?
Bij foto 3 blik mooier dan bij 2, jammer
alleen van blauwe t-shirt wat komt piepen,
anders was hij super.
Foto 2 ook voor mij
Op foto 1 vind ik de linker hand zo raar belicht en overdreven scherp waardoor deze zelf onnatuurlijk overkomt Op foto 3 vind ik de hals eerder een vlek vormen dan huid
2 is dan weer fantastisch belicht en daar bleef de nabewerking precies beter onder controle.
Comment