Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Onze volgende workshop: Street-Fashion - 8 maart 2025, Herentals
Op 22 februari 2025 bezoekt Belgiumdigital enkele iconische locaties in Gent. Meer informatie HIER! Deze stadswandeling is inmiddels VOLGEBOEKT!
Laatst zei ik ergens in jouw topic...het is wachten op 1 van die pareltjes.. En hier is ie voor mij
Ben 't er helemaal niet mee eens...
De halmen op de voorgrond verstoren het geheel van het plaatje. Als je een model uit een foto wil laten komen, moet je de storende elementen elimeneren, en dat gebeurt hier m.i. helemaal niet.
De huidtinten die uit het gezicht zouden moeten komen, worden opgeslorpt door de gelijkgetinte achtergrond... Sorry, geen parel voor mij.
Oorspronkelijk geplaatst door FestinaLenteBekijk bericht
Ben 't er helemaal niet mee eens...
De halmen op de voorgrond verstoren het geheel van het plaatje. Als je een model uit een foto wil laten komen, moet je de storende elementen elimeneren, en dat gebeurt hier m.i. helemaal niet.
De huidtinten die uit het gezicht zouden moeten komen, worden opgeslorpt door de gelijkgetinte achtergrond... Sorry, geen parel voor mij.
Op deze foto ging het er mij om het gezichtje van het model te laten uit komen ;mocht het om het geheel gaan dan had ik ze wel elders neergeplaatst, zo hebben we er natuurlijk ook in de serie. Die grassprieten etc wegretoucheren ....neen, lijkt me geen optie bij dit beeld. Wat de kleuren betreft , het zijn hier ook niet de natuurlijke kleuren die je ziet ; de foto werd bewerkt met een Nik filter waarvan ik me zelfs de naam niet meer herinner .
Comment