Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Op 22 februari 2025 bezoekt Belgiumdigital enkele iconische locaties in Gent. Meer informatie HIER! Deze stadswandeling is inmiddels VOLGEBOEKT!
Wil jij ook de werking van Belgiumdigital ondersteunen? Verleng of start dan je vzw-lidmaatschap en geniet van voordelen bij activiteiten en kortingen bij onze partners.
Last edited by Digipics357; 30 oktober 2008, 11:15.
Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience. "When one person suffers from a delusion it is called insanity. When many people suffer from a delusion it is called religion ."
Jeff,
ook hier is er nog wat werk aan he.. rechts boven de kader die de man vast houd ben je nog wat vergeten en rond de voeten van de dame is alles soft in vergelijking met de rest. Zie ook een vreemde schaduwvlek achter de dame.. Verder vind ik het idee wel leuk gadaan.
Ik vind dit toch wel het betere spielerei werk hoor. Paar details nog, maar dan is ie heel fraai
[edit] Misschien toch beter in landscape croppen. Dan ben je ook meteen het probleem van de rare overloop in de achtergrond en ondergrond kwijt. Zo net boven de knieën.
Ik vind dit toch wel het betere spielerei werk hoor. Paar details nog, maar dan is ie heel fraai
[edit] Misschien toch beter in landscape croppen. Dan ben je ook meteen het probleem van de rare overloop in de achtergrond en ondergrond kwijt. Zo net boven de knieën.
Das nog is een gedacht se, ik heb onmiddelijk een nieuwe versie klaar !
MVG, Jeff
Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience. "When one person suffers from a delusion it is called insanity. When many people suffer from a delusion it is called religion ."
Zelfs versie één met de kleine onvolmaaktheden weet ik wel te waarderen. Uitstekend idee.
Versie twee is helemaal leuk.
Nikon D300² met MB-D10, verzameling intelligent Nikkor glaswerk 6 tem 600+ en TC-14E/17E II, SB900²/SB800², R1C1, FlexRing 6400, B&W/Lee/Singh-ray Filters, extra pootjes van Manfrotto/Gitzo/Joby,... "Casu Consulto - Modo Fac"
Knap gedaan,en inderdaad er wordt erg naar details gekeken met dit soort werk.
Ik vind juist dat het ten voete uit een extra demensie geeft,voor mijn gevoel ruikt het naar een leuke vorm van kunst.
Lekker doorgaan met deze vorm,en hoop hierna vaker iets te zien.
Comment