Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Wil jij ook de werking van Belgiumdigital ondersteunen? Verleng of start dan je vzw-lidmaatschap en geniet van voordelen bij activiteiten en kortingen bij onze partners.
VZW-leden: Je vindt hier de uitnodiging voor de (online) Algemene Vergadering op 28 december 2024.
Toch even er over voor mijn smaak.
Maar vooral, via het linkje, dat is gewoon niet meer het zelfde meisje!!!!
De vorm van haar mond en haar lippen, maar ook haar ogen zijn in die mate veranderd, dat voor en na bij mij niet meer registreren als dezelfde persoon. Het zal wel aan mijn hersenen liggen, maar voor mij is dit voorbij fotografie. Retoucheren hoort bij fotografie, maar dit lijkt me meer boetseren in twee dimensies.
(Wat niet wegneemt dat het knap gedaan is)
Oorspronkelijk geplaatst door MountainhunterBekijk bericht
Toch even er over voor mijn smaak.
Maar vooral, via het linkje, dat is gewoon niet meer het zelfde meisje!!!!
De vorm van haar mond en haar lippen, maar ook haar ogen zijn in die mate veranderd, dat voor en na bij mij niet meer registreren als dezelfde persoon. Het zal wel aan mijn hersenen liggen, maar voor mij is dit voorbij fotografie. Retoucheren hoort bij fotografie, maar dit lijkt me meer boetseren in twee dimensies.
(Wat niet wegneemt dat het knap gedaan is)
LOL. Daarom zei ik ook .. doorgeschoten.
Dit zijn natuurlijk dermate zware 'ingrepen' dat je iemands uiterlijk/persoonlijkheid compleet kunt veranderen. Soms mooier, soms ook totaal niet.
Ik zelf zit momenteel in de heftige fotoshofase en probeer vanalles uit.
Maar wat ik hier laat zien is niet eens zo extreem hoor. Google maar eens op voor/na en huiver... of niet
Heb er nog wel meer, maar die volgen nog wel een keer.
Heb ik niks op tegen hoor, op dat doorgedreven fotosoepwerk. 't Is op zich gewoon fun om te doen en als het resultaat er dan zo goed uit ziet (ongeacht of het model nog op zichzelf lijkt ) dan kan een mens weer eens met een bevredigd gevoel gaan slapen nietwaar.
Ok, het is de zuivere fotografie voorbij, maar laat het ons dan digitale kunst noemen en het mag er zijn!
PS: heb je ook een foto van jezelf met die vierkante ogen?
If you always do what you always did, you will always get what you always got. www.sylviehuybrecht.be
Doorgeschoten - tgoh... het gaat ver, maar zo gaat dat veelal bij beautyretouche. En het is goed gedaan, dus geen klachten hier!
In het algemeen balanceert het voor mij wel op het randje van te rood.
Enneuh... vergeet die action niet aan te passen - er zit weer geen kleurprofiel bij
Comment