Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Wil jij ook de werking van Belgiumdigital ondersteunen? Verleng of start dan je vzw-lidmaatschap en geniet van voordelen bij activiteiten en kortingen bij onze partners.
VZW-leden: Je vindt hier de uitnodiging voor de (online) Algemene Vergadering op 28 december 2024.
De 1/15s@F10 heeft toch voor wat beweginsonscherpte gezorgd, jammer.
Door de F10 was volgens mij ook de achtergrond scherp en heb je die vervaagd, maar niet overal even netjes.
De 1/15s@F10 heeft toch voor wat beweginsonscherpte gezorgd, jammer.
Door de F10 was volgens mij ook de achtergrond scherp en heb je die vervaagd, maar niet overal even netjes.
de bewegingsonscherpte zal wel van mij zijn denk ik, of bedoel je het op de huid in het gezicht?
dat was anders wel de bedoeling om ze er en hoog popemieke gehalte aan te geven
achtergrond is idd van mij bewerkt, was wazig maar niet voldoende naar mijn zin mede door de f10 idd, je hebt een punt dat het niet overal even netjes is gedaan bij deze wat aangepast, hopelijk is het nu beter
vreemde is en blijft dat de kleuren in photoshop veel mooier zijn als de weergave nu , vraag me nog steeds af hoe dat komt, merk dit steeds weer met huidtinten
Door een groter diafragma (kleiner getal) te kiezen, zou je objectief meer licht doorgelaten hebben, waardoor de nodige sluitertijd korter wordt. Gunstig gevolg hiervan zou zijn dat je achtergrond minder scherp zou geweest zijn.
Bewegingsonscherpte is waarschijnlijk van jou EN je modelletje met grote ogen.
vreemde is en blijft dat de kleuren in photoshop veel mooier zijn als de weergave nu , vraag me nog steeds af hoe dat komt, merk dit steeds weer met huidtinten
Alvoor je je foto op internet plaatst moet je eerst Edit 'convert to profile' kiezen en als 'destination space' 'sRGB IEC61966-2.1 aanvinken.
Ik zie het hier echt heel veel op BD: foto s die nog in Adobe RGB staan en niet in sRGB.
Comment