Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Wil jij ook de werking van Belgiumdigital ondersteunen? Verleng of start dan je vzw-lidmaatschap en geniet van voordelen bij activiteiten en kortingen bij onze partners.
VZW-leden: Je vindt hier de uitnodiging voor de (online) Algemene Vergadering op 28 december 2024.
hmm.. denk dat dit toch wel heel gaaf was geweest als de man een iets andere houding had gehad. En dan niet zozeer de karate pose, maar een graad of 30 naar links gedraaid? Hij ligt nu erg achterover? Ach.. beste stuurlui weer he LOL.
De kleuren van de basisplaat zijn wel vet trouwens.
Ik vind de kleuren en de bladeren wel mooi gedaan.
Ik vraag me af hoe je die bladeren praktisch hebt gerealiseerd.
De motion blur zou ik nog eens herbekijken. De richting en hoeveelheid lijkt niet overal hetzelfde. Het wringt een beetje.
Voor mij mag er trouwens wat MEER blur om nog wat meer dynamiek in de foto te steken.
Ja, 't is ook nooit goe...
Ik zal het misschien dit weekend nog eens herbekijken. Ik zal ook wat uitleg op mijn blog zetten ivm het hoe en wat. De bladeren zijn bvb. meerdere keren opgegooid en ingeflitst voor zwarte backdrop. En in verschillende lagen binnengebracht in PS.
Ja de houding kon misschien wat beter maar ik was al behoorlijk moe aan het worden van al dat springen
Comment