Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Op 22 februari 2025 bezoekt Belgiumdigital enkele iconische locaties in Gent. Meer informatie HIER!
Wil jij ook de werking van Belgiumdigital ondersteunen? Verleng of start dan je vzw-lidmaatschap en geniet van voordelen bij activiteiten en kortingen bij onze partners.
Thanks voor alle mooie reacties.
Annelien is ook een heel toffe meid om mee te werken, maar dat vond ik ook van haar zuster Evelien en haar vader en moeder die super hebben geholpen die dag.
En nogmaals respect voor de familie die gewoon even 600+ km rijdt om een shootje te komen doen bij Madmax Vond het een hele eer.
Off topic: houdt er iemand de 'Annelien-count' bij? Volgens mij komt ze een aardig aantal keer in de BoF 2010 te staan (wat haar van harte gegund is trouwens, ze verdient het!)
If you always do what you always did, you will always get what you always got. www.sylviehuybrecht.be
Oorspronkelijk geplaatst door Sylvie HuybrechtBekijk bericht
Off topic: houdt er iemand de 'Annelien-count' bij? Volgens mij komt ze een aardig aantal keer in de BoF 2010 te staan (wat haar van harte gegund is trouwens, ze verdient het!)
Vind dit ook de verdienste van een heel team.
Zowel haar ouders als haar zus hebben er veel voor over,
dus "why not"
- Foto 1 vind ik iets te licht en te weinig contrast (niet het aangezicht/armen maar hemd/achtergrond)
Ook is de rechterhand wat te vlekkerig t.o.v. het aangezicht.
- Foto 3 vind ik de mindere: handen lijken wat op stompjes, haar lijkt op pruik (zie donkerstukje naast haar oor). Afwerking ook wat vlekkerig (hand, aangezicht, hals).
Comment