Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Op 22 februari 2025 bezoekt Belgiumdigital enkele iconische locaties in Gent. Meer informatie HIER!
Wil jij ook de werking van Belgiumdigital ondersteunen? Verleng of start dan je vzw-lidmaatschap en geniet van voordelen bij activiteiten en kortingen bij onze partners.
Knappe vriendin, leuke foto, het enige wat mij een beetje stoort is de schaduw van haar neus.
verder
Ja inderdaad, die schaduw... Stoort me ook een beetje. Had een stuk "softer" mogen zijn. Nuja, het is maar met een reportage flitserke genomen, dus mag nog wel tevreden zijn met het uiteindelijk resultaat hiervan
leuke opname, al kom je natuurlijk niet weg met het, (save for web) verhaal hoor, anders zou 83% van de hier op BD getoonde opnamen niet scherp zijn, wat toch duidelijk niet het geval is!!
grt,bouk.
leuke opname, al kom je natuurlijk niet weg met het, (save for web) verhaal hoor, anders zou 83% van de hier op BD getoonde opnamen niet scherp zijn, wat toch duidelijk niet het geval is!!
grt,bouk.
allez vooruit, voor de pezewevers onder jullie die me niet willen geloven.
Hier 2 screenshots uit de foto. Als je haar sexy snorharen kan zien, mag je volgens mij wel zeggen dat ie scherp is.
Als je kiest voor hard licht, heb je harde schaduwen. Met reportageflitsers of speedlights kan je net zo goed zacht licht maken als met een studioflitser.
Mij stoort de neusschaduw helemaal niet, want dan zou de nekschaduw ook moeten storen. De schaduwwerking maakt m.i. mee deze foto. Ik vind hem heel goed. De harde schaduw past perfect bij de blik en pose. Het tegenlicht zorgt voor een mooie aflijning.
Comment