Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Wil jij ook de werking van Belgiumdigital ondersteunen? Verleng of start dan je vzw-lidmaatschap en geniet van voordelen bij activiteiten en kortingen bij onze partners.
Heel mooi. Voor mij een sprekende foto waar je blijft naar kijken en je afvraagt wat er gebeurde op dat moment. Boeiende fotografie. (detail: kettinkjes vragen iets te veel aandacht, het onderste is makkelijk te verwijderen)
Eigenlijk durfde ik niet zo goed te reageren omdat ik mss het halve forum over me heen krijg, maar ik kamp vreselijk met de vervorming van de hand en de wang (tegen de neus). Uiteraard is het een beeldschoon kind, maar deze foto doet iets anders vermoeden
Nogmaals.. weet niet zo goed hoe ik dit subtiel moet omschrijven.
Aan de andere kant is het een spontane plaat. En daar is niks mis mee.
Idd, de hand duwt het neusje en de wang plat.. Volgende keer eens een gewoon portretje, is meestal mooier en makkelijker te beoordelen (als je dat wilt natuurlijk)
Comment