Aankondiging
Collapse
No announcement yet.
Puur beauty
Collapse
X
-
Labels: Geen
-
-
Re: Puur beauty
Geweldige plaat... En dan vooral de kleurenversie... Top hoor
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Lennert Bekijk berichtHier kijk ik toch wel langer naar..
Helemaal af is deze
[/SIZE]
Zonder te ziften
gr
Luc
Comment
-
prachtige opname en ga voor kleur.
misschien wel een woordje van uitleg, over het woordje puur in de titel.
slaat dat op de (minimale) visage of op de achteraf (minimale) bewerking!!
grt,bouk.wie niet spreekt wordt niet gehoord, wie niet schrijft wordt niet gelezen.
http://s281.photobucket.com/user/tut...0polder?sort=3
https://www.facebook.com/profile.php?id=100008593234290
Comment
-
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door bouk Bekijk berichtprachtige opname en ga voor kleur.
misschien wel een woordje van uitleg, over het woordje puur in de titel.
slaat dat op de (minimale) visage of op de achteraf (minimale) bewerking!!
grt,bouk.
- Visagie is 1 van de belangrijkste onderdelen. En is hier wel degelijk aanwezig maar dan wel in naturel tinten.
- Minimaal bewerkt wil ik niet zeggen. Met zo'n plaatje ben je toch al snel een uurtje of meer mee zoet. Het meeste werk zit 'm in het healen van de huid. Stempeltje hier stempeljte daar. Maar dan op 200-300% ingezoomd. (althans zo doe ik het)
Puur staat voor mij in de zin van weinig poespas aan het model zelf. Blote schouders, geen nagelak en redelijk naturel lippen.
Thanks allemaalGroetjes, Jörgen
www.beautyshoot.nl
Comment
-
moet toch eens kijken voor een ander toestel te kopen hoor, want bij mij komen er nooit zo geen platen uit, wat ik er ook voor doe......
of zou da nu aan mij liggen......?
in ieder geval weer prachtig
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door jvs Bekijk berichtmoet toch eens kijken voor een ander toestel te kopen hoor, want bij mij komen er nooit zo geen platen uit, wat ik er ook voor doe......
of zou da nu aan mij liggen......?
in ieder geval weer prachtigGroetjes, Jörgen
www.beautyshoot.nl
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door MadMax Bekijk berichtPuur staat voor mij in de zin van weinig poespas aan het model zelf. Blote schouders, geen nagelak en redelijk naturel lippen.
Oorspronkelijk geplaatst door MadMax Bekijk berichtGeen van beide
Maar allez het zijn technisch zeer mooie foto's, daarvoor krijg je een
Comment
-
-
Comment
Comment