more at my site
Aankondiging
Collapse
No announcement yet.
Laura & Niki Duoshoot
Collapse
X
-
-
Re: Laura & Niki Duoshoot
1) vind ik ze beiden wat teveel opgaan in de omgeving, en vind ik de achterste dame raar geplaatst, loopt gelijk door de andere
2) jammer van die schaduw in haar gezicht en van de struik die uit haar groeit ...
3) vind ik ok hoewel er wat minder omgeving op mocht. (lucht met die paal ..)
-
idee is leuk, maar bij alle drie gaat de belichting te veel de mist in hoor.
grt,bouk.wie niet spreekt wordt niet gehoord, wie niet schrijft wordt niet gelezen.
http://s281.photobucket.com/user/tut...0polder?sort=3
https://www.facebook.com/profile.php?id=100008593234290
Comment
-
Sorry maar kan der niet echt iets goed aan vinden !
zowat alles zit fout :
- Belichting modellen hebben niet het licht dat ze verdienen, inflitsen zou een oplossing kunne zijn.
- Scherpte = onvoldoende op de modellen
- Gebruik van het objectief (vertekening en te grote dieptescherpte)
- Compo door de grote scherptediepte is het een rommelig iets geworden en krijgen de modellen niet de aandacht die ze verdienen.
Dus niet aan bijhouden , maar je toeleggen op een volgende shoot .
MVG, JeffNever argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience. "When one person suffers from a delusion it is called insanity. When many people suffer from a delusion it is called religion ."
Comment
-
Ik kan me vinden in wat verbeterpunten van de vorige leden, echter no2 vind ik toch wel een mooi plaatje hoorGroetjes, Jörgen
www.beautyshoot.nl
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Digipics357 Bekijk berichtSorry maar kan der niet echt iets goed aan vinden !
zowat alles zit fout :
- Belichting modellen hebben niet het licht dat ze verdienen, inflitsen zou een oplossing kunne zijn.
- Scherpte = onvoldoende op de modellen
- Gebruik van het objectief (vertekening en te grote dieptescherpte)
- Compo door de grote scherptediepte is het een rommelig iets geworden en krijgen de modellen niet de aandacht die ze verdienen.
Dus niet aan bijhouden , maar je toeleggen op een volgende shoot .
MVG, JeffCanon 5D MK II, 85mm 1.2,12-24,24-70 2.8,Fishy
Comment
-
-
Niet iedereen heeft dure externe flitsen hé.Dit is maar getrokken met sony a 200 18-70 mm met zo mini flitsje op, wat verwacht je dan?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Foantje Bekijk berichtDit is maar getrokken met sony a 200 18-70 mm met zo mini flitsje op, wat verwacht je dan?
Oplichten met een pandeksel/wit papier of een iets duurder refl. scherm of een spiegel enz. Probleem 2 opgelost.
Scherpte weet ik niet waardoor, maar denk verkeerd gefocussed (of verkleinen?)
En compo is een questie van veel doen en oefenen. Dat ligt niet aan het toestel.Groetjes, Jörgen
www.beautyshoot.nl
Comment
Comment