Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Annelien @ Mijn (Update)

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • #16
    Re: Annelien @ Mijn

    bij foto 1 vind ik de schuine schaduwlijn door haar gezicht niet zo mooi.
    een reflectiepannel om dit wat op te helderen zou hier de oplossing geweest zijn .
    door de groothoek is ook haar gezicht wat uitgetrokken en krijg je het gevoel dat ze met haar krom staat (voeten en bovenlichaam naar voor en poep naar achter) terwijl ze eigenlijk gewoon recht staat.
    Een stapje meer naar links zou de symetrie alleen maar ten goede zijn gekomen en het gat in het plafond zou ook bedekt geweest zijn.

    voor mij is 3 de betere.
    Wil je ook dit soort foto's maken samen met Belgiumdigital?

    Hou dan zeker het Shooting Days en het BD-mededelingen forum in de gaten!

    Comment


    • #17
      Re: Annelien @ Mijn

      Bedankt allemaal voor de reacties!
      Hier heb ik idd iets aan
      Dat reflectiescherm, ja die was goed geweest als ie in mijn rugzak zat, i.p.v. thuis in een hoekje te liggen dat ding vergeet ik nog teveel..
      Ik ga zo meteen, na de les, proberen dat lelijke gat en die stang weg te shoppen, die zijn inderdaad vervelend.
      Een stapje naar links had de symmetrie wel verloren laten gaan, niet?
      Over de pose, ze staat inderdaad met haar poep naar achter.
      15mm is heel breed, en ik wou een beetje een imposante pose.
      Het was een beetje toegeven: Nog meer onder het model, minder achtergrond. Of iets verder, wat de achtergrond ten goede komt, de pose niet.

      Nog van dit aub

      Comment


      • #18
        Re: Annelien @ Mijn

        notice: ik zit achter een crap monitor.. dus kan een vertekend beeld geven.

        bij foto 1 stoort mij de shaduw van de pet voor haar ogen. en dan lijkt het aangezicht net onder de shaduw een beetje uitgebrand..pet iets draaien of hoger zetten? maar het tunneltje en de kleuren zijn wel dik inorde.

        bij foto 3 had ik misschien de achtergrond iets proberen te belichten? Maar dat ka ndoor deze monitor komen...

        en de comments over Annelien zijn weer vrij laag bij de grond imo.. Ik denk dat Annelien dit vooral graag doet en zoveel mogelijk ervaringen opdoet, tenslotte is ze nog maar 14.. dus laat ze toch geniet van iets wat ze duidelijk graag doet. Ze heeft als model wss op haar 14 al meer ervaring dan sommige 40+ fotografen die hier comments geven.
        poof

        Comment


        • #19
          Re: Annelien @ Mijn

          Ik vind het een knappe serie van een heel jong model met veel potentie.
          Wel had ik persoonlijk de huidtint van het gezicht op alle foto's iets donkerder gehouden, maar dat is denk ik smaak.

          Knap hoe jullie met zo'n eenvoudige flitsers op statief dit soort platen weten te maken!
          Was jij er diezelfde zondag als ik?

          Groetjes, Marius
          Zonder *Klik* geen foto!!!http://www.mariussuiker.nl

          Comment


          • #20
            Re: Annelien @ Mijn

            Ben het in grote lijnen eens met Leon (zunoel).
            Mooi bij de eeste vind ik het licht dat achter uit de gang komt.
            Olympus OMD Em-1/Lumix GX8www.paly.be blog- Facebook

            Comment


            • #21
              Re: Annelien @ Mijn

              Mooi reeksje, bij foto 1 knap gedaan met het licht
              op de achtergrond
              Foto 2 mooi portretje hoor
              En Lennert thx dat je mijn model geleend hebt

              gr
              Luc

              Comment


              • #22
                Re: Annelien @ Mijn

                Oorspronkelijk geplaatst door DD Bekijk bericht
                Sorry, maar ik denk niet dat het model hier ter be- of veroordeling staat maar wel de foto's, of ben ik mis?
                Waarom ga jij dan je gang niet over de foto's...?

                Mvg,
                Frederic

                Comment


                • #23
                  Re: Annelien @ Mijn

                  Oorspronkelijk geplaatst door Lennert Bekijk bericht
                  Een stapje naar links had de symmetrie wel verloren laten gaan, niet?
                  Dan had je volgens mij net wél meer symmetrie gehad, want als je nu kijkt naar de linker- en rechterbovenhoek zie je dat je net naast die symmetrie zit

                  Mvg,
                  Frederic

                  Comment


                  • #24
                    Re: Annelien @ Mijn

                    Over het petje..
                    Om schaduw te vermijden kon het petje omhoog, maar dat komt een beetje belachelijk over
                    Zo'n petje hoort nu eenmaal zo te staan.
                    Ik heb haar wat omhoog doen kijken, maar niet teveel, anders keek je recht in de neusgaten.
                    De lamp lager zetten is ook niet mooi, want dan begin je spooky licht te krijgen.
                    Een reflectiescherm van links op ooghoogte had het waarschijnlijk wel gedaan, maar die had ik niet bij

                    @Marius,
                    Ik was er de 5de, ik dacht dat jij er daarna was, niet?

                    @Luc,
                    Ja gelukkig, anders had ik niet veel fotokes gemaakt

                    @Fre,
                    Ik heb niet met statief gewerkt, is een beetje te statisch voor mij.
                    Daar heb ik op gevoel wat posities geprobeerd, en imo kwam deze het best er uit.
                    Geen complete symmetrie, het model staat op zich ook niet helemaal recht.

                    En nu, beginne shoppen

                    Comment


                    • #25
                      Re: Annelien @ Mijn

                      Goed werk
                      Voor mij absoluut de 1e Mooie kleuren, pose en er gaat een zekere dynamiek uit van de locatie. Andere 2 ook knap gedaan!
                      http://blackletterday.wordpress.com

                      Comment


                      • #26
                        Re: Annelien @ Mijn

                        Oorspronkelijk geplaatst door Jos Vanhengel Bekijk bericht
                        Oké!

                        Heb je dezelfde foto's ook met 'n ander model? Mandy, bijvoorbeeld.
                        Ik ben die Annelien moe gezien. En wat een lelijke nagels.

                        @ Jos Vanhengel

                        Het is hier annelien hé.
                        Dat model dat je beu gezien bent
                        Wat fijn zeg die commentaar.

                        By the way,

                        Nieuwste trend bij de nagelstylisten.
                        En sorry, Was een betaalde opdracht voor mij.

                        Ochjaa.
                        ik trek het me niet aan.
                        maar je kunt commentaar geven met je mening en je kunt iemand kleineren.

                        en ik dacht dat dit niet echt een gewone weergave was van je mening?
                        of ben ik dan zo verkeerd?
                        gewoon een canonneke

                        Comment


                        • #27
                          Re: Annelien @ Mijn

                          Voor mij de tweede hoor. Ik heb iets met lieve snoetjes

                          Edit : ik las net dat je keiharde showcase kritiek wenst . Wel ik vind haar hand hier veel te soft. Had ik graag iets scherper gezien.

                          Comment


                          • #28
                            Re: Annelien @ Mijn

                            Oorspronkelijk geplaatst door lonely_driver Bekijk bericht
                            @ Jos Vanhengel
                            Het is hier annelien hé.
                            Dat model dat je beu gezien bent
                            Wat fijn zeg die commentaar.
                            By the way,
                            Nieuwste trend bij de nagelstylisten.
                            En sorry, Was een betaalde opdracht voor mij.
                            Ochjaa.
                            ik trek het me niet aan.
                            maar je kunt commentaar geven met je mening en je kunt iemand kleineren.
                            en ik dacht dat dit niet echt een gewone weergave was van je mening?
                            of ben ik dan zo verkeerd?
                            Heuj Annelien,

                            Je trekt het je niet aan en tóch vind je het nodig mij te e-mailen. Dat spreekt zichzelf een beetje tegen, hé?

                            't Was zeker niet mijn normale manier van reageren, maar eerder een reactie op Lennerts vraag om "harde kritiek".
                            Ik weet dat jij ook geregistreerd bent en was nieuwsgierig hoe lang de teentjes waren.
                            Wachten tot het visje bijt is namelijk mijn specialiteit. Vandaar mijn achternaam.

                            Maak je geen zorgen juffrouw, je bent op de goede weg.

                            Bovendien, wie maalt er nu om de schrijfsels van die rare Jos Vanhengel?
                            Last edited by Jos Vanhengel; 14 oktober 2008, 15:46.
                            Vriendelijke groet,

                            Jos

                            Comment


                            • #29
                              Re: Annelien @ Mijn

                              Oorspronkelijk geplaatst door Jos Vanhengel Bekijk bericht
                              Heuj Annelien,

                              Je trekt het je niet aan en tóch vind je het nodig mij te e-mailen. Dat spreekt zichzelf een beetje tegen, hé?

                              't Was zeker niet mijn normale manier van reageren, maar eerder een reactie op Lennerts vraag om "harde kritiek".
                              Ik weet dat jij ook geregistreerd bent en was nieuwsgierig hoe lang de teentjes waren.
                              Wachten tot het visje bijt is namelijk mijn specialiteit. Vandaar mijn achternaam.

                              Maak je geen zorgen juffrouw, je bent op de goede weg.

                              Bovendien, wie maalt er nu om de schrijfsels van die rare Jos Vanhengel.
                              Het word weer de zoveelste.
                              Het is hier geen peutertuin.

                              Comment


                              • #30
                                Re: Annelien @ Mijn (Update)

                                Update: (poging tot) wegshoppen dakraam, uitstekend paaltje en lelijke vloer..

                                Comment

                                Working...
                                X