Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Onze volgende workshop: Street-Fashion - 8 maart 2025, Herentals
Bij 1 had ik haar een riem laten aandoen, voor haar middel wat te accentueren..
Het licht van links is imo ook wat te zwak.
Twee is mooi, alleen is de nabewerking mijn ding niet zo
Voor een eerste keer model- en strobistfotografie:
Dit is niet het nadeel van een bh, maar het nadeel van een bh die niet past
ook al past ie.. blijven klote dingen
Had vandaag een shoot met een model die een haltertop droeg en daaronder een bh. Ben gewoon gestopt. Elke 45graden pose was dat ding in beeld.
Of uit of een andere styling. Punt.
Ik heb geen zin om elke plaat een bh weg te soepen.
ik vind vooral de eerste foto goed, ik vind het niet leuk dat er buiten huidskleur enkel grijs te zien is. Mooi belicht ook. Ik vind de schuine stand alleen niet echt iets toevoegen, integendeel
Canon EOS 400D, Sigma f3,5-6,3 18-200mm OS DC, Canon f1,8 50mm
I'm a rookie
Had vandaag een shoot met een model die een haltertop droeg en daaronder een bh. Ben gewoon gestopt. Elke 45graden pose was dat ding in beeld.
Of uit of een andere styling. Punt.
Ik heb geen zin om elke plaat een bh weg te soepen.
Jullie hebben overschot van gelijk ... maar ik heb eigenlijk niet echt stilgestaan bij de styling daar het mijn eerste ervaring met modelfotografie was en me meer concentreerde op gebruik van de juiste instellingen voor body en flitser
Volgende keer ga ik hier ongetwijfeld proberen rekening mee te houden !
Comment