Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Zonnebaden (18+)

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • #76
    Re: Zonnebaden (18+)

    Oorspronkelijk geplaatst door Freewillie Bekijk bericht
    hoe kan je de handtekening zien als je niet eerst het 18+ topic opent?

    greetz
    Gert
    Bij mij staat de naam van de fotograaf gewoon onder de titel van de foto. Heel simpel!

    Raf

    Comment


    • #77
      Re: Zonnebaden (18+)

      Rafke,

      maar dan lees je toch ook dat het 18+ is
      en als je de fotograaf kent (en blijkbaar doe je dat)
      ken je toch ook zijn werk
      dan beslis je toch zelf om de topic te openen
      en dan weet je toch op voorhand wat je ongeveer te zien gaat krijgen
      of is dat weer te simpel van mij???

      Comment


      • #78
        Re: Zonnebaden (18+)

        Zoals ik reeds eerder zei, zou ik het verwijt krijgen dat ik toch keek. En daar hebben jullie gelijk in. Ik zal graag een 'mea culpa' slaan, maar dat doet niets af aan het feit dat ik eerlijk geboeid was om te weten welke sensatie de fotograaf nu weer te voorschijn zou toveren.
        Het blijft een vreemd gegeven dat een mens (en zeker ik!) steeds geneigd is te doen wat hij eigenlijk niet wilde doen. Vluchten is soms moeilijker dan blijven!

        Raf

        Comment


        • #79
          Re: Zonnebaden (18+)

          nice composition with nice tones.
          Is she suppose to be robot as the upper boddy is human and the lower one in her private part is plastiky!
          I was born and brought up in Iran, a beautiful country full of history.

          k o m b i z z

          Comment


          • #80
            Re: Zonnebaden (18+)

            Phoew... Ik heb er een minuut over gedaan om de foto te bekijken, en een kwartier om de reacties te lezen... Alleen vind ik niet zoveel reactie op de foto zelf, dus even ontopic:

            De foto is zeer zeker mooi! Misschien jammer van het censuur, maar regels zijn idd regels, dus goed dat je het gecensureerd hebt! Dus voor mij zeker mooie foto!

            Offtopic:
            Het is zielig iemand te beschuldigen alvorens bewijzen naar voren te brengen... Als je dan toch zo zeker bent, zoek dan eerst het magazine, scan het in of wat dan ook, en post het dan op BD incl de scan! Maar waarschijnlijk vond de persoon in kwestie het leuker om even een bom te ontsteken op BD

            Ik ben al even lid en heb zoiets op BD nog nooit meegemaakt, ofwel heb ik vaak veel dingen gemist... Excuses is hier het minste wat misty kan doen... Maar kheb zo het gevoel dat we die hier niet meer zullen zien!

            Aan de fotograaf; laat je hier niet afschrikken! het niet omdat één persoon het helemaal vergalt dat je foto's er minder mooi op worden! want dat is niet zo!

            Mvg,
            Bart De Bruyn
            www.weerfotos.be Canon EOS 6D ~ 16-35mm ~ 24-105mm ~ 100-400mm ~ Canon EF28mm f2.8

            Comment


            • #81
              Re: Zonnebaden (18+)

              heeel toffe foto! mooie comp ed.

              en wat die censuur betreft.... tja,moet op mijn tanden bijten om mijn goesting nie te zeggen,maar goed dat je het gedaan hebt!.

              top
              website: www.stijnboelens.com

              Comment


              • #82
                Re: Zonnebaden (18+)

                Oorspronkelijk geplaatst door sm00keh Bekijk bericht
                heeel toffe foto! mooie comp ed.

                en wat die censuur betreft.... tja,moet op mijn tanden bijten om mijn goesting nie te zeggen,maar goed dat je het gedaan hebt!.

                top
                mee eens, dat het goed is dat het gedaan is, maar tis niet goed gedaan!!!
                grt,bouk.
                wie niet spreekt wordt niet gehoord, wie niet schrijft wordt niet gelezen.
                http://s281.photobucket.com/user/tut...0polder?sort=3
                https://www.facebook.com/profile.php?id=100008593234290

                Comment


                • #83
                  Re: Zonnebaden (18+)

                  Hey kstyle,

                  toen ik de foto zag herkende ik 'm ook meteen.
                  bij deze kan ik dan ook besteigen dat je uitleg klopt (van dat boekje...)

                  kijk eens op een eroticabeurs in de magazines bij de steel moon stand - daar heb je je bewijs.
                  Misty gaat hier dus de mist in (flauwe woordspeling he :)
                  Nikon D80 - 70mm sigma + 18-200 nikkor | Foto

                  Comment


                  • #84
                    Re: Zonnebaden (18+)

                    Ofwel ligt Misty dood van schaamte onder zijn bureau, ofwel (en dat lijkt me eerder aan de orde) is Misty een trolletje.
                    In beide gevallen en zonder excuses naar de fotograaf toe zal hij/zij hier niet meer serieus genomen worden.
                    Bij herhaling worden trolletjes in de vergeetkelder gegooid

                    sven
                    --
                    Quidquid latine dictum sit, altum videtur!

                    Comment


                    • #85
                      Re: Zonnebaden (18+)

                      Oorspronkelijk geplaatst door Sven Bekijk bericht
                      Ofwel ligt Misty dood van schaamte onder zijn bureau, ofwel (en dat lijkt me eerder aan de orde) is Misty een trolletje.
                      In beide gevallen en zonder excuses naar de fotograaf toe zal hij/zij hier niet meer serieus genomen worden.
                      Bij herhaling worden trolletjes in de vergeetkelder gegooid

                      sven
                      euhhhh....wie is Misty?

                      Comment


                      • #86
                        Re: Zonnebaden (18+)

                        Oorspronkelijk geplaatst door maniac Bekijk bericht
                        euhhhh....wie is Misty?
                        drie bladzijdekes comments lezen, en je ziet het wel

                        mm
                        ∏__|_ ∏__|_
                        "no rules, great shots"
                        Book of Fame 2009 - BESTEL HIER

                        Comment


                        • #87
                          Re: Zonnebaden (18+)

                          KStyle de ongecensureerde is
                          ITers are like mushrooms. We just keep them in the dark and throw sh!t at them. They love it

                          Comment


                          • #88
                            Re: Zonnebaden (18+)

                            misty zal wel gelijk hebben Kstyle heeft gewoon een plaat van een plaat genomen.

                            De censuur is zo plastiekerig dat ze goed geworden is. Barbie ziet er van onder ook zo uit, plastiek dus.


                            Even op de link gekeken naar de originele, even goed. Maar de bewerking ook, al is het te zien dat er gesencureerd is. En dit terwille van de mogelijks gechoqueerde kijkers.

                            Leg maar eens uit aan je kinderen waarom die mevrouw er van onderen helemaal anders uitziet dan mams en de andere vrouwen.

                            In navolging van de eerste Goedele was er gisteren op V-tv een documentaire over vrouwen die niet zo tevreden waren over hun niet gecensureerde schaamlippen.
                            Flickr één
                            Flickr two

                            Comment


                            • #89
                              Re: Zonnebaden (18+)

                              Oorspronkelijk geplaatst door misty Bekijk bericht
                              Ik vind het spijtig dat ge dergelijke zaken wil posten,

                              DEZE FOTO HEB JE NIET EENS ZELF GETROKKEN
                              Als dit klopt, vind ik het maar schamel. Vond het nochtans een knappe foto (wel jammer van de bewerking). Mooie compo, model en kleuren.
                              voor de fotograaf (wie dat dan ook moge zijn)

                              Grtz
                              'Keep on Clicking'
                              Pana Lumix FZ50 + Olympus mcon-40 (macro)+ Hama Alpha 60 + Bilora 495 (mini)

                              Comment


                              • #90
                                Re: Zonnebaden (18+)

                                Rockey, als je alles leest, dan begrijp ik niet waarom je deze quote hier aanhaalt.
                                Dit zijn woorden van Misty, die in twijfel getrokken worden, en hij komt noch met een bewijs, noch met een verontschuldiging.

                                Comment

                                Working...
                                X